Morten-st Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Heisann Noen som vet hvordan type plate og størrelse/volum jeg må ha for å bygge den ultimate kassen for mine 2 kicker subber? Tenkte å bygge min egen kasse, noen som har noen ideer om hvordan størrelse den må være, form og om jeg burde ha bassrefleks rør, eller lukket kasse? Målet med kassen er at jeg skal kunne få mest mulig trøkk i subbene. Har prøvd google og hjemmesidene til Kicker, men finner ikke noe hjelp til kassebygging. Sub: Sub spesifikasjoner Blir veldig glad for alle svar Endret 3. desember 2008 av Morten-st Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hvordan volum står i du skal ha avhenger av hvordan kasse du skal bygge, det pleier å stå i papirene som fulgte med elementene. og hvordan kasse du skal bygge kommer jo an på bruksområde, hvordan musikk, bil osv. les litt her http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=33&ids=artID av matriale ville jeg brukt sponplate innerst for å hindre hørbar resonans og mdf plater ytterst, kan også bruke bare mdf-plater men jeg mener selv at om du bruker begge deler får du bedre resultat. Lenke til kommentar
Morten-st Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har desverre ikke papirene som fulgte med elementene, kjøpte di brukt Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Da vill jeg sendt en mail til produsent eller til en butikk som fører disse. Men husk at volumet avhenger av hvordan kasse du skal bygge. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.kicker.com/06/tech-support/manu...20d01%20Web.pdf Hvis det er 2007 modell du har Lenke til kommentar
Morten-st Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Takk så mye, dette vil nok hjelpe meg =D Endret 4. desember 2008 av Morten-st Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå