Joakim87 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det var noen glupe folk som sa jeg skulle stille paa disse for og få mindre chokeloss jeg prøvde meg frem og det hele endte med mye mer chokeloss enn jeg hadde hatt før, så jeg lurte på hva disse skulle stå på. Min innternett linje er 512128mbps og systemet står nedenfor mvh joakim Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hmm, prøv å sette ned igjen da ? Men, høyest mulig settings med disse settingsene, UTEN losschoke blir bra. Prøv med rate 20000 eller 25000. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 rate 25000 cl_updaterate 45 cl_cmdrate 40 ex_corect 1 ex_interp 0.1 tru æ passe te linja di Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 det hjalp litt på rats brettene, men det førte til at jeg også fikk losschoke på vanlig brett !!! irriterenede... pcen burde jo klare og kjøre cs glatt opptil flere ganger ! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har laget et lite script som gjør at du lett kan stille inn cl_updaterate og cl_cmdrate optimalt. Du finner det her. Forklaring: Last ned fila til cstrike-mappa di (Half-lifecstrike)[*]skriv 'exec rates.rc' i konsollen når du har starta cs, eller du kan skrive det i autoexec.cfg. [*]Knapper: kp_pgup = cl_updaterate øker med 5 kp_rightarrow = cl_updaterate minker med 5 kp_uparrow = cl_cmdrate øker med 5 kp_5 = cl_cmdrate minker med 5 q = skifter mellom net_graph 1, net_graph 3 og net_graph 0 Naturligvis kan du endre på knappene om de ikke passer deg.. Standard er cl_cmdrate 80, cl_updaterate 80 og rate 20000. Ha fremme net_graph 1 eller 3 når du justerer rate'ene. Mye choke: senk cl_updaterate. Mye ms: øk cl_updaterate og/eller cl_cmdrate. Mye loss: senk rate, cl_updaterate og cl_cmdrate. Håper dette hjelper deg, det er lite som er så kjipt som å skyte mot noens hode (i cs da ), men finne ut etter at de har drept deg at skuddene dine aldri ble fyrt av pga. dårlig forbindelse mot serveren.. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 assa, kan hende dette er et veldig dumt spørsmål, men det kom bare opp en masse tall og bokstaver når jeg trykker på url'en, de gikk lissomm ikke ann og laste ned no... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det er det du legger inn i configen, eventuelt en fil som du kjører. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 assa, kan hende dette er et veldig dumt spørsmål, men det kom bare opp en masse tall og bokstaver når jeg trykker på url'en, de gikk lissomm ikke ann og laste ned no... Som svar på pm, skal jeg forklare litt nærmere: Du må kanskje høyreklikke på linken og velge 'Lagre som' eller 'Save as'. Filen lagres som sagt i cstrike-mappa.[*]Se i cstrike-mappa di om du finner en fil som heter autoexec.cfg. Hvis du ikke gjør det, lag en ny med notepad. [*]Nederst i filen, (ny linje) skriver du: exec rates.rc [*]Når du nå starter opp cs, virker knappene som jeg skrev i min forrige post. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Jaaaa, selvsagt... sry meg ass, burde jeg funnet ut selv, høyre museknapp, ....... :oops: *flau* Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det var noen glupe folk som sa jeg skulle stille paa disse for og få mindre chokeloss jeg prøvde meg frem og det hele endte med mye mer chokeloss enn jeg hadde hatt før, så jeg lurte på hva disse skulle stå på.Min innternett linje er 512128mbps og systemet står nedenfor mvh joakim 512128mbps? Seriøst? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 512128mbps?Seriøst? Var det et seriøst spørsmål? Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Skrive feil... mente selvsagt kbps... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå