[email protected] Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 HJÆLP! Jeg har nynorsk tentamen i morgen, og er uten ordbok. Nettet vil bli sperret i morgen, så jeg trenger en nedlastbar ordliste før klokken 8 i morgen! Tips? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spørsmålet er vel ikke om ordboken er nedlastbar, men om den er lesbar? Nei, fra spøk til revolver, så kan du se på dette? Det høres jo bra ut, men har ikke testet det selv: http://www.nynodata.no/ Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Beklager, men jeg har ikke mulighet til å kjøpe noe, da jeg har tentamen i morgen... Men takk for hjelpen likevel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker nyno (som linket til over og syns det fungerer helt greit) Den er iallefall bedre enn meg i nynorsk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Den er iallefall bedre enn meg i nynorsk. Det skal vel ikke så mye til for å overgå den gjennomsnitlige norske ungdom i nynorsk... Trådstarter: Prøv demoen! Lykke til med nynorsktentamenen! ;D Endret 3. desember 2008 av Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå