Windoge Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger feedback fra de med erfaring fra dette tidligere. Vekt 75 kg Høyde 177 cm Program: frokost: 100g havregryn 2gl skummet melk 45g whey tech lunsj: 2 boks tunfisk i vann 2 spiseskje selolje 2gl skummet melk mellommåltid: 4stk grove knekkebrød 4 skiver skinke etter trening: 250g karbonadedeig kveld: 2gl skummet melk 45g whey tech 2137kcal 248,9prot 49,1fett 156,3karbo I tillegg skal jeg spise en del grønnsaker som jeg ikke gidder å notere opp nå! Poenget med opplegget er å fjerne underhudsfettet på kroppen, dvs magen, men siden punktforbrenning ikke eksisterer er jo saken enkel. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 carbo og prottis rett etter trening, det må til Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ok! Det er da lett å redigere på, men ellers da? Mengde og oppsett ellers? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) oppsette er ikke så altfor dumt vil jeg si, selv pleier jeg å få i meg flere shaker i løpet av en dag, 3 à 30 gram og 1 à 50 gram blanda med 50 gram carbo etter trening...synts det blir bedre da får jeg ett mellommåltid til edit: spiser du ikke no annet enn karbonadedeig og grønnsaker? til middag? Endret 3. desember 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Programmet er som sagt utrolig kjedelig. Men det er ikke viljestyrken det står på. Edit: Til middag pleier jeg å veksle mellom karbonadekjøttdeig og proteinpannekakene fra proteinfabrikken. De innholder mer fett (av den sunne typen), samt 37g karbo per servering. Ca like mye mange kcal som karbonademiddagen. Endret 3. desember 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 deffen min er ikke no mer spennende, pleier å veksle mellom kalkunfilet/kyllingfilet/indrefilet(svin) til middagsmat, men, i litt mindre mengder, da jeg har ris og grønnsaker ved siden av Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde et mer variabelt og spennende kostholdi sommer. På 5 måneder slanket jeg meg 23kg, men nå sikter jeg litt "høyere", så nå vil jeg ha vekk "magepølsa" og frem med litt markering for strevet, selv om jeg ikke har trent veldig mye styrke tidligere. Har på en måte startet med kardio og styrketrening samtidig, men målet er ikke å bli større. Tja, jeg blir sikkert å veksle middagen mellom kalkun, kylling, proteinpannekaker, o.l bare jeg får ca samme kalorinivået. Hvilke karbohydrater bruker du å få i deg etter trening? Via poteter, ris o.l? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Rett etter trening bør du ha i deg hurtige karbohydrater Rosiner, Karbo-drikker, cola, bananer osv. er gode valg Drikk karboen først, vent 10 minutter, og hell i deg proteinshaken. Ca en time senere tar du ettertreningsmåltidet! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 For variasjonen sin del kan det være en ide å bestemme seg for antall kcal et bestemt måltid skal inneholde, i tillegg til eventuelle krav til antall gram protein/fett osv. Da har du på en måte et "budsjett" å forholde deg til, og da kan du i prinsippet finne uendelig mange variasjoner innenfor dette budsjettet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde et mer variabelt og spennende kostholdi sommer. På 5 måneder slanket jeg meg 23kg, men nå sikter jeg litt "høyere", så nå vil jeg ha vekk "magepølsa" og frem med litt markering for strevet, selv om jeg ikke har trent veldig mye styrke tidligere. Har på en måte startet med kardio og styrketrening samtidig, men målet er ikke å bli større. Tja, jeg blir sikkert å veksle middagen mellom kalkun, kylling, proteinpannekaker, o.l bare jeg får ca samme kalorinivået. Hvilke karbohydrater bruker du å få i deg etter trening? Via poteter, ris o.l? blander sammen carbo og proteiner, tilskudd altså, ellers så er bananer eller rosiner som nevnt over gode valg Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Karbonadedeigen, hvordan tilbereder du den? Spiser du den rå, eller steker du den? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Si meg, er du full? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Karbonadedeigen, hvordan tilbereder du den? Spiser du den rå, eller steker du den? Karbonadedeig er så å si det samme som kjøttdeig, bare lite fett, høy på proteiner og stiv pris. Dersom du spiser den rå risikerer du å bli syk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 synts faktisk kjøttdeig er mer velsmakende enn karbonadedeig, synts karbonadedeigen blir litt sånn grov og smakløs Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er nok fettet som gjør at kjøttdeigen blir "finere". Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 godt mulig det, synts faktisk kjøttdeig er bedre enn karbonadedeig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå