Gå til innhold

Trenger feedback på kostholdsprogram - deff


Anbefalte innlegg

Trenger feedback fra de med erfaring fra dette tidligere.

 

Vekt 75 kg

Høyde 177 cm

 

 

Program:

 

frokost:

 

100g havregryn

2gl skummet melk

45g whey tech

 

lunsj:

 

2 boks tunfisk i vann

2 spiseskje selolje

2gl skummet melk

 

mellommåltid:

 

4stk grove knekkebrød

4 skiver skinke

 

etter trening:

 

250g karbonadedeig

 

kveld:

 

2gl skummet melk

45g whey tech

 

2137kcal 248,9prot 49,1fett 156,3karbo

 

I tillegg skal jeg spise en del grønnsaker som jeg ikke gidder å notere opp nå!

 

Poenget med opplegget er å fjerne underhudsfettet på kroppen, dvs magen, men siden punktforbrenning ikke eksisterer er jo saken enkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oppsette er ikke så altfor dumt vil jeg si, selv pleier jeg å få i meg flere shaker i løpet av en dag, 3 à 30 gram og 1 à 50 gram blanda med 50 gram carbo etter trening...synts det blir bedre da får jeg ett mellommåltid til ;)

 

edit: spiser du ikke no annet enn karbonadedeig og grønnsaker? til middag?

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Programmet er som sagt utrolig kjedelig. Men det er ikke viljestyrken det står på. :D

 

Edit: Til middag pleier jeg å veksle mellom karbonadekjøttdeig og proteinpannekakene fra proteinfabrikken. De innholder mer fett (av den sunne typen), samt 37g karbo per servering. Ca like mye mange kcal som karbonademiddagen.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Hadde et mer variabelt og spennende kostholdi sommer. På 5 måneder slanket jeg meg 23kg, men nå sikter jeg litt "høyere", så nå vil jeg ha vekk "magepølsa" og frem med litt markering for strevet, selv om jeg ikke har trent veldig mye styrke tidligere. Har på en måte startet med kardio og styrketrening samtidig, men målet er ikke å bli større.

 

Tja, jeg blir sikkert å veksle middagen mellom kalkun, kylling, proteinpannekaker, o.l bare jeg får ca samme kalorinivået.

 

Hvilke karbohydrater bruker du å få i deg etter trening? Via poteter, ris o.l?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Rett etter trening bør du ha i deg hurtige karbohydrater :) Rosiner, Karbo-drikker, cola, bananer osv. er gode valg :)

 

Drikk karboen først, vent 10 minutter, og hell i deg proteinshaken. Ca en time senere tar du ettertreningsmåltidet!

Lenke til kommentar

For variasjonen sin del kan det være en ide å bestemme seg for antall kcal et bestemt måltid skal inneholde, i tillegg til eventuelle krav til antall gram protein/fett osv. Da har du på en måte et "budsjett" å forholde deg til, og da kan du i prinsippet finne uendelig mange variasjoner innenfor dette budsjettet.

Lenke til kommentar
Hadde et mer variabelt og spennende kostholdi sommer. På 5 måneder slanket jeg meg 23kg, men nå sikter jeg litt "høyere", så nå vil jeg ha vekk "magepølsa" og frem med litt markering for strevet, selv om jeg ikke har trent veldig mye styrke tidligere. Har på en måte startet med kardio og styrketrening samtidig, men målet er ikke å bli større.

 

Tja, jeg blir sikkert å veksle middagen mellom kalkun, kylling, proteinpannekaker, o.l bare jeg får ca samme kalorinivået.

 

Hvilke karbohydrater bruker du å få i deg etter trening? Via poteter, ris o.l?

 

 

blander sammen carbo og proteiner, tilskudd altså, ellers så er bananer eller rosiner som nevnt over gode valg ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...