SmartiX Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har en venn som har problemer med øynene sine,han er 17 år. Når han f.eks sitter lenge foran pcen,drikker mye alkohol,eller røyker gress så blir pupillen stor og øyne bir røde.. Jeg tror det er normalt at øyne blir røde etter man drikker alkohol. Han drikker en del og har problemer med foreldre sine,siden de ser øyne og skjønner det. Samme er det når han sitter foran pcen eller tven så blir øyne røde og pupillene store. Samme gjelder egentlig meg også,bare jeg drikker ikke og røyker ikke,men jeg får røde øyner etter 2-3 timers pc bruk,selvom jeg bruker briller -1,5. Jeg dro selv til apoteket og de anbefalte meg kjøpe Systane. Jeg kjøpte den og prøve en gang,men øyne ble bare mer røde. Så leste jeg på internet en del og fant ut at Clear eyes,Visine og Spersallerg er både bra og dårlig. Han vet ikke hva han skal gjøre så jeg vil veldig gjerne hjelpe han og trenger selv hjelp.. Spørsmålet er : Hvor kan man kjøpe Clear eyes,Vasiline og spersallerg? Hvor mye koster det? Kan man kjøpe det i Norge i butikk,apoteket?Lovlig eller ikke ?reseptfritt? Hva er bra og dårlig med det? Anbefaler dere noen andre typer ? Og hvor kan man kjøpe det? Tusen Takk på Forhånd Endret 3. desember 2008 av SmartiX Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er det her snakk om en CRT-skjerm? kjenner selv at det begynner å svi i øynene hvis hertzen ligger under 70hz. Er det KUN snakk om røde øyne? intet ubehag el0r? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Er det her snakk om en CRT-skjerm? kjenner selv at det begynner å svi i øynene hvis hertzen ligger under 70hz. Er det KUN snakk om røde øyne? intet ubehag el0r? Jeg kjøpte Spersallerg av en venn og den funker bra.. Takk for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå