-ZeNoN- Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har du mange dataspill? nevn noen da :wink: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 splinter cell, C&C Generals, Airport Tycoon2, X-games Pro Boarder, Flight Sim 2002 og MANGE andre Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Unreal 2, Sim City 4, Battlefield 1942, Age of Mythology, Age of Empires I og II, Half-Life, Motorcross Madness I og II, Carmageddon I og II, Unreal Tournament I og II, Starcraft, Magic Shandalar, Starwars Rouge Squadron, Doom III (alpha demo), Warcraft I, II og III, Dungeon Keeper I og II, C&C Tiberian Sun pluss MANGE fler. kommer ikke på fler i farta. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sånn omkring 100 spill ville jeg tro. Det var 89 av dem sist jeg telte, det var et år siden. PS: Vis man inkluderer alle "små spillene" har jeg noe sånn 1000 av dem. Det ironiske er det at jeg nesten aldri spiller PC spill. Har 4 stk installert, og resten ligger på CDer i hylla. Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 F1GP2, F1GP3, F1GP4, Indycar Raceing, Indycar Raceing2, GP Legends Fs5.0, FS95, FS98, FS2000pro, FS2002pro Flight Unlimited 2 & 3 Total Air War, USAF, FA18 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har vel en 20 spille men kun 2 på pc'n (SOF2 - Ghost recon) + 2 demoer (IGI2 -mohaa). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Cs. Det er alt. Alt jeg trenger for å leve. Kommer aldri til å spille andre spill. Cs er alt. Cs er livet Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 De jeg kommer paa er : - Need for speed 1 , 2 , 4 , Porsche Challenge - Rally Championship - IL-2 Sturmovik - Sudden Strike I - No one lives forever - Warcraft III - Age of the empires - Age of the empires II - Rainbow 6 + eagle watch - Rainbow 6 : Rouge Spear + Urban operations - Rainbow 6 : Raven Shield <-- er paa vei i posten..gleder meg - Medal of honor + spearhead - IGI 1 - Battlefield 1942 - Mafia - Operation Flashpoint + Red hammer + Resistance <-- mitt favorittspill - Ghost recon + Desert siege - Thief I - Clive Barkers Undying - Starcraft - Commandos I , II - Heroes of might and magic I , II - Quake I , III - Hitman I , II Er nesten alle , men er mer enn nok , spiller ikke saa mye...bruker heller mye tid paa enkelte favoritter enn aa ploeye gjennom mest mulig . De jeg har brukt mest tid paa er Rouge Spear og OPF , Raven Shield erstatter Rouge Spear naa da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har selv bare cs og Settlers 2 faktisk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 - CM 99/00 - Freespace - Traffic Giant - CM 01/02 - Alpha Centauri m/Alien crossfire - Backpacker 2 - Pharaoh - The sims - Warcraft III - Deus Ex - Fifa 99 - Fifa 2002 - Fifa world cup 2002 - Fifa 2003 - Rollercoaster tycoon - Railroad tycoon 2 - Settlers II - Half Life - CS - HL Blue shift - HL Opposing force - Kripos 2 - Kripos 3 - Vil du bli millionær - Gangsters - Sim tower - Monopoly tycoon - Red Alert 2 - C&C Generals - Black and white - Collin mcrae 2 - Rally masters - Need for speed 4 - Need for speed porsche 2000 - Need for speed hot pursuit 2 - Hitman 2 - Emperore - Grand prix 4 - Hard Truck 18 Wheels of Steel - Max Pain - Medal Of Honor - MS train simulator - GTA III - Rune - Sim city 3000 - Sim city 4 - Soldier Of Fortune 2 - Star Wars Jedi Knight II - The thing - Unreal Tournament - Caesar3 - Empire Earth - Master of Olympus Det er "bare" de jeg kommer på i farten jeg VET jeg har noen til Edit: her er noen til - Dave Mira - Rouge Spear Black Thorn - Theme hospital - Tomb raider 5 - Casion Tycoon - Gadget tycoon - Crazy taxi - Gangsters II Var det da noen flere? tror ikke det... Til sammen ca 65 m/noen andre små spill Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har sikkert 50 spill som ligger på hylla men for det meste er de lastet ned eller har jeg fått de av andre som har lastet de ned kansje 15 av de er Kjøpt siden jeg ikke har årket å finen de på kazaa.... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har veldig mange nye spill (som Splinter Cell og Generals og de) men ikke like mange som ernie85! Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hvor mange er orginale spill? Noen som tør å svare på det? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ikke mange (for å si det mildt) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har du mange dataspill? nevn noen da :wink: de må ikke være kjøpt vel? Uansett Jeg har alle de Ernie85 har + Masse småspill og andre nye Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Har du mange dataspill? nevn noen da :wink: de må ikke være kjøpt vel? Uansett Jeg har alle de Ernie85 har + Masse småspill og andre nye De burde være kjøpt på lovelig vis, men er det noen som kjenner noen som ikke har noe som helst av ulovelighet på sin pc? :wink: Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 HAr kjøpt HL , Wolfenstein og Warcraft 3. har bare cs innstallert og spiller edderkopp kabel hver gang jeg er hos damen! har ikke xp! 2-3 timer cs om dagen er bra for magen! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Sansynligvis noe over 100, tror ikke jeg gidder å telle alle.. Hmm... Tror jeg laget en liste her for litt siden *lete lete* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 omg...dårligeste søppel thread ever... grumpymodeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå