_HKH_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Meningsløse diskusjoner krever meningsløse svar Jeg er best! Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Norgest beste gitarist sitter enten på gutterommet hjemme hos mor, eller er en pensjonert oldis.... Hvem er best? Hva er de best til? Hvorfor er de ikke kjente? Etc.... Udiskutabel diskusjon dessverre ^_^ Min pappa er sterkere enn din, så! Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Norge har opp igjennom fostret opp flere utrolige gitarister. Sunde er jo utvilsomt en av dem (til og med anerkjent av Clapton). Bjørn Berge er jo kanon innenfor sin nisje - nemlig slideblues. Knut "Euroboy" Schreiner har vist sine utrolige egenskaper gjennom Kåre & The Cavemen, Euroboys og Turboneger. Ellers er jeg dypt imponert over en kar fra Halden som heter Freddy Holm (spiller for Hening Kvitnes og Corazon). Han er multiinstrumentalist med strengeinstrumenter som hovedområde. Sjekk ut dobroferdighetene hans her: http://www.reso-nation.org/audio/by/artist/freddy_holm Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sunde er jo utvilsomt en av dem (til og med anerkjent av Clapton). Å der var vi i gong igjen... On topic: Mine stemmer i dag går til Lars Håvard Haugen og Vidar Busk. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Topp 5: 1. Knut "Euroboy" Schreiner 2. Lars Håvard Haugen 3. Sebastian Berg Han er kanskje ukjent, men utrolig god. Veldig god også i shredding, men fant ingen videoer der han gjorde det. Kom til 2. eller 3. runde av norske talenter i fjor, men var ikke TV-vennlig nok. 4. Øystein Sunde 5. Ronny Le Tekrø Endret 21. januar 2009 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mads Eriksen fra Bergen. Ble frelst da han spilte på skolen min: P - Journey - Storyteller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå