Gå til innhold

FIFA 09 tips & triks

Daggy

Anbefalte innlegg

Vet ikke om den er nødvendig med en egen tråd for dette, men det jeg ville få frem passet ikke i noen annen tråd, så jeg lagde en tråd. Denne tråden er ment som en ren tips og triks tråd, hovedsaklig rundt gameplayet på banen.

Her er det mye bra

Denne brukeren FifaSkills har virkelig fått dreisen på disse tutorialene, de har jeg lært

mye av. Hvis man ikke allerede har sett dem, er de absolutt verdt en titt. Jeg har i hvertfall fått utvidet finte reportoaret etter å ha sett disse tutorialene.

Men en ting som jeg ikke har fått svar på, som jeg lurer på er;

Hvordan tar man brassespark?

Innlegget må komme bak spilleren, slik at han må ha ryggen mot mål, men hva mer?

Er det bare 5-10 spillere på hele spillet som kan det? Eller kan alle relativt gode spillere utføre dette? Har fått til volley og stupheading, men ingen brasse.

Håper på svar, og kom gjerne med flere tips :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det er noe spesielt triks for å klare brasse. Klarte det selv første gang idag :p

Var i kamp, spilte med Manchester United. La inn et innlegg, og ifølge replayen snudde han seg i riktig posisjon før han tok brassesparket. (Berbatov som utførte dette).

Hadde jeg hatt internett på xboxen akkurat da skulle jeg lastet opp et filmklipp.

Men trykte ikke noe annet enn X for å legge inn og B for å skyte.

skuddet gikk forøvrig rett opp i venstre kryss :green:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg og klarte dette, helt tilfeldig i forgårs kveld, i Be a Pro. Gerrard kom alene med keeper, men måkte ballen i tverrliggeren, løp ut mot høyre for å hente ballen, trykte "Skyt", og så la Gerrard seg over i Rainbow og scoret fra tilnærmet død vinkel.

Utrolig vakkert mål.

Gjorde som sagt ikke noe spesielt for å få det til, bare skyt når ballen kom over spiller og jeg hadde ryggen mot mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...