tonymb Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, jeg har vært så dum å ikke har søkt stipend, men så luerer jeg på om det er mulig å søke om stipend fortsatt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 For høstsemesteret gikk fristen ut 15. november. Men for dette semesteret tror jeg fristen går ut i mars, så da er vel svaret ja. Lenke til kommentar
Stina. Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei, jeg har vært så dum å ikke har søkt stipend, men så luerer jeg på om det er mulig å søke om stipend fortsatt Jeg fikk hvertfall stipend i fjor selv om jeg søkte lovlig sent, var vel omkring slutten av desember. Ringte til lånekassen og fikk tilsendt ny lapp med ny frist. Det er i det minste verdt å prøve.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vær sleip Ring dem og spør hvorfor du ikke har fått noe ennå. Si at du har ringt tidligere også, og da skulle de fikse det, men ingenting har tydeligvis skjedd. Dersom de spør mye så blir du bare oppgitt og ber om å få et nytt skjema og fylle ut, og at de får passe på å ikke rote det vekk denne gangen. Dette har jeg gjort selv, og det funker som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå