Newsbee Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Har, som et annet innlegg viser, problemer med anlegget mitt, men har ikke spes peiling på dette selv. Ser derimot at det er anlegg med både USB-inngang i front (så man da kan koble til en hvilken som helst mp3-spiller) og minnekort-inngang (for bl.a. SD-kort), og dette er egentlig det eneste kravet jeg har, at anlegget skal ha minnekort-leser (og helst USB i front). I mangel på kunnskap om gode og dårlige merker tenkte jeg å holde meg til Blaupunkt, og lurer da på hvordan anlegget det er linket til under "kommer ut". Jeg er absolutt åpen for anbefalinger, men da helst også med kommentar til anbefalingen. Har kikket litt rundt på google, men er vel så interessert i å høre hva menigmann har å si. Rent teknisk har bilen to fronthøytalere (men vurderer å sette inn to bak også), ingen forsterker, og jeg er ikke ute etter et "tivolianlegg" med masse lys og dill-dall, ei heller det mest avanserte og dyre. Prisklasse opp mot 2000 tenkte jeg, og altså et "helt vanlig bra anlegg med god lyd". http://www.blaupunkt.com/no/7648001310_main.asp (Pris ca 1.300,-) Kom eventuelt med forslag til seriøse nettbutikker med godt utvalg. Endret 3. desember 2008 av Newsbee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå