Arkayology Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg merket nå at jeg har msn-adressen til en søt jente lenge nå, men jeg har ikke snakket med henne på årevis. Så, med andre ord, jeg kjenner henne ikke. Jeg har da startet en samtale med henne, men hva skal jeg gjøre fra nå av? Når er det jeg kan be henne ut? Har lest litt rundt, og folk sier bare: "Go for it! Ikke drøy det, og gjør det kjapt!". Men burde man ikke bli litt godt kjent først? Evt. hvordan skal jeg få tak i tlf nr hennes? Hvordan skal jeg spørre henne? NB! Bare for å nevne det.. Jeg kjenner ingen av vennene hennes! Absolutt ingen! Takker for evt svar! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror denne tråden hadde vært kjekk å lese Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes du er ganske heldig, i og med at du er i en posisjon der ingen av de du kjenner får vite det, hvis du failer ( i og med at dere ikke er i den samme vennekretsen) Du kan jo si noe som " Utrolig lenge siden nå altså, lyst til å kanskje møtes en dag?" Bare et forslag;D Ikke drøy den for lenge, da blir dere bare msn-buddies. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Få henne til å føle seg konfortabel, og ikke at det er en date-følelse over det hele. Spør henne ut så fort som mulig, men i en konfortabel setting, og gjerne med andre mennesker første gangen. F.eks. få med deg en kamerat på dette, og si noe som "Jeg og en kamerat skal ut og drikke kaffe/spise middag/ut på kino/hvilken-som-helst-aktivitet på Fredag. Du burde ta med deg ei venninne og bli med oss. " eller ta hu med på en sosial happening du skal på. Hvis du ikke har møtt eller snakket med henne på lenge, kommer du bare til å skremme henne vekk hvis du spør henne rett ut om hun vil være med deg på middag, eller på date. Lenke til kommentar
Arkayology Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Artig tråd..^^ Takk for tipsene, så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå