Devil123 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor kan jeg kjøpe vifta til en derbi x-race? jeg blåste min i dag:( må skaffe meg en ny før jeg kan kjøre noe mer:@ nå som det er snø og greier her:P noen forslag? IKKE LOKAL DERBI FORHANDLER!! Jeg har sjekka Speedoptions crash mc-deler Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Brukt @ mopedportalen.com Radiatorvifte du snakker om? Hvorfor trenger du den nå som det er snø? Den vifta er ubrukelig med mindre du står stille i 5 minutter på turtallssperra Endret 3. desember 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Brukt @ mopedportalen.com Radiatorvifte du snakker om? Hvorfor trenger du den nå som det er snø? Den vifta er ubrukelig med mindre du står stille i 5 minutter på turtallssperra sikker? den begynte og koke i sta... men ja, radiatorvifta jeg snakker om;) er det mulig og sette på en radiator til m/ vifte? Endret 3. desember 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sikker på at vannpumpa går da? Virker rart at den skal begynne å koke nå i denne temperaturen Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Sikker på at vannpumpa går da? Virker rart at den skal begynne å koke nå i denne temperaturen kjørte 1 time på snø, med sm dekk...hjulspinn nesten konstant...veit ikke helt,men synes ikke det er så rart;) men er det plass til og sette på en x-tra radiator? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva er vitsen? Originalkjølinga er mer enn bra nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå