Alompi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei. Vil vite om jeg kan ta en tramadol 50 mg kapsel mot tannreguleringsmertene mine. Er 15 år, og vanlig paracet har 0 effekt. Har allerede tatt tre paracet. Endret 3. desember 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 BUMP! Dette haster virkelig. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 BUMP! Dette haster virkelig. Svaret er enkelt: Nei. Hvordan fikk du Tramadol? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tramadol hørtes skummelt ut. Er ikke det morfinaktig? Mennesker har klart seg i titusenvis av år uten så sterke smertestillende preparater, så får du klare deg i 3 (?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Heisann, har hatt regulering selv, og det hjalp og skylle munnen i kaldt vann. Smertene ble lindret av det, ellers vil jeg anbefale deg og holde deg til yoghurt og suppe, så får du ikke ondt når du spiser. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 e]Svaret er enkelt: Nei. Hvordan fikk du Tramadol? Mamma går på det, og mener tydeligvis at jeg burde ta det. Takk for tipset Iskall! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tramadol hørtes skummelt ut. Er ikke det morfinaktig? Mennesker har klart seg i titusenvis av år uten så sterke smertestillende preparater, så får du klare deg i 3 (?). Alle bruker jo masse rart som vi ikke hadde for titusener av år siden. Hver eneste dag. Så hvorfor ikke preparere seg litt når smerten i tenna er på det verste? (Faktisk værre enn rekog'en etter brukket ben.) Say yay to drugs. Utifra det dere sier dropper jeg Tramadolen. Får finne noe annet. Endret 3. desember 2008 av Alompi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ibux funker faktisk bedre til slikt enn tramadol. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Mamma klarte å anbefale Tramadol når vi hadde Voltarol i skapet. Voltarol funker ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå