Gå til innhold

Meteoritt treffer jorden i år 2036?


Gamer93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har navngitt kilden.

Ja, og hvor finner jeg denne kilden din?

Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig.

 

Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen.

 

Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd ;)

Lenke til kommentar
Har navngitt kilden.

Ja, og hvor finner jeg denne kilden din?

Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig.

 

Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen.

 

Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd ;)

Joda, eg bare sier at han bør linke med å være litt vanskelig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller.

 

Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem.

Lenke til kommentar
Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller.

 

Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem.

Hvem skal du vise bildene til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

De skal legges i en blikkboks og ligge der til det kommer en skjeggete arkeolog-eller-hva-de-nå-enn-heter-de-som-graver-sånn 10.000 år etterpå også blir det skrevet historiebøker om hvordan jeg klarte å ta bilder med en liten skoeske og at jeg tydeligvis var ansett som en eller annen spå- og trollmann.

Lenke til kommentar
Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller.

 

Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem.

Hvem skal du vise bildene til?

ZING!

Lenke til kommentar
Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ?

 

Jeg har ikke tid til spenning, da all tid går med til å skaffe det som er nødvendig for å overleve. Jeg fatter rett og slett ikke vitsen.

 

Vel, du trenger slettes ikke å vente på en meteoritt for å avslutte livet, dersom det er så lite begivenhetsrikt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...