treningsnarkoman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har navngitt kilden. Ja, og hvor finner jeg denne kilden din? På Do! Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Fant det en annen plass men her er en kilde fra VG. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=139212 Lenke til kommentar
spacekim Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har navngitt kilden. Ja, og hvor finner jeg denne kilden din? Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig. Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen. Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 - - - Om vi dør så dør vi. Er ingenting å grine for. Skjerp dere. - - - Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 GG: Jeg gleder meg jeg. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor? Jeg mener at det ikke er noe å grue seg til, men er da ikke noe å glede seg til. Såfremt man ikke har spesielle tanker om det .... ? Må gjerne utdype Nikka Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det kan jeg gjerne. Dagene mine består av jobbing for å skaffe mat, klær og husrom. Hva faen er egentlig gleden med livet? Det er jo bare stress, døden blir jo en befrielse. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har navngitt kilden. Ja, og hvor finner jeg denne kilden din? http://letmegooglethatforyou.com/?q=Knut+J...univers+apophis Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ? Jeg har ikke tid til spenning, da all tid går med til å skaffe det som er nødvendig for å overleve. Jeg fatter rett og slett ikke vitsen. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ikke akkurat så voldsomt bekymret. http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/asteroide_1208/ Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har navngitt kilden. Ja, og hvor finner jeg denne kilden din? Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig. Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen. Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd Joda, eg bare sier at han bør linke med å være litt vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller. Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe, enig i den. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller. Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem. Hvem skal du vise bildene til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 De skal legges i en blikkboks og ligge der til det kommer en skjeggete arkeolog-eller-hva-de-nå-enn-heter-de-som-graver-sånn 10.000 år etterpå også blir det skrevet historiebøker om hvordan jeg klarte å ta bilder med en liten skoeske og at jeg tydeligvis var ansett som en eller annen spå- og trollmann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er morsomt hvordan en sak oppfattes som at det er en liten sjanse for at vi blir truffet av nevnte meteoritt når saken er at det er liten sjanse for at vi blir truffet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller. Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem. Hvem skal du vise bildene til? ZING! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ? Jeg har ikke tid til spenning, da all tid går med til å skaffe det som er nødvendig for å overleve. Jeg fatter rett og slett ikke vitsen. Vel, du trenger slettes ikke å vente på en meteoritt for å avslutte livet, dersom det er så lite begivenhetsrikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Forskjell på en meteoritt og en asteroide gutta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå