MuertE-NAS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei Jeg lurer på om jeg kan bruke THOMSON ST780,som er fra Telenor etter GET sitt Modem? Da jeg har byttet leverandør og GET ikke har noen trådløs løsning enda. Eller funker den bare på Telenor sitt nett? mvh MuertE Endret 5. desember 2008 av MuertE-NAS Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Dessverre fungerer det ikke på Get, siden dette er et ADSL-modem. Endret 3. desember 2008 av Glenn Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ok så det vil si att den er ubrukelig til alt annet enn Telenor/ADSL Takker får svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du kan trolig bruke det som switch og trådløst aksesspunkt. Logg deg inn på routermodem og slå av DHCP på LAN og sett kryptering på WLAN. Koble kabel fra modemet i en av lanportene på Speedtouch. Du er begrenset av antall ipadresser som GET gir deg. Skal du ha et mer fleksibelt system så er en trådløsrouter et alternativ. DKT-410 eller DIR-655 er gode løsninger. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror dette dessverre ikke er mulig på disse multimodemene. Mener å huske jeg har prøvd dette før, uten å lykkes. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt rart om man ikke skal ha tilgang til aksesspunktet, men du har sikkert rett. Switchen må hvertfall fungere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå