Merk. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har sortert mine filmer slik: Jo mer jeg liker filmen, dess høyere opp kommer den. Mine favoritter er selvfølgelig i the top shelf Om det er en filmserie som holder samme kvalitet står de sammen, som f. eks Parks trilogi. Matrix er godt spredt^^ Usette filmer ligger øverst til høyre (8 for øyeblikket). Liker ikke å sortere filmene alfabetisk. Dollar-trilogien fortjener å stå sammen lizzms Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dollartrilogien blir jo nesten sammen Fistful, For a few.., Good, bad, ugly. Har du en annen på F som egentlig skulle vært imellom, så tar du den foran Fistful. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har prøvd de fleste måtene (hadde alfabetisk sotering temmelig lenge), men har komt frem til at sjangersotering er det beste valget for meg. Greit nok, det er et mangfold av sidesjangere, men jeg prøver på best mulig vis å samle dem sammen under en stor sjanger (grøsser,action,komedie,thriller,drama, + TV). Derved setter jeg fks. filmene som tilhører sidesjangeren sammen (zombiefilmer sammen, 80 talls grøsserklassikere sammen osv.) Markerer alle coverne med en spesiell farge tape, for å fremvise hvilken sjanger de tilhører. Og dette har fungert ypperlig for meg. Dersom kompisser kommer på besøk, kan de lett finne frem til sjangeren de vil se, uten å måtte se gjennom hele samlingen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dollartrilogien blir jo nesten sammen Fistful, For a few.., Good, bad, ugly. Har du en annen på F som egentlig skulle vært imellom, så tar du den foran Fistful. Hysj, jeg kan alfabetet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg sorterte mine etter farge, og hadde en hylle til hver farge. Folk kommenterte at det var stilig. Så da er det fremtiden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvilken farge har de beste filmene da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kubrick Collection er hvite, hvis det var det du lurte på. =D Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Etter farge, ja. Tror det kan se ganske stilig ut. Hvite filmer eier jo. Sjekket for moro skyld hvilke hvite filmer som står i den første raden av mine DVD-er. Der fant jeg American Pie, American History X, Snatch og Tillsammans. Nei, de er ikke sortert for øyeblikket. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er bare en måte: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå