Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dilemma, fortelle eller ikke?

Gjest Guest_Lurerpå_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lurerpå_*

Hei, jeg har en tidligere kamerat som etter at jeg tok han inn i varmen og introduserte han for venninnene mine, stjal han alle og manipulerte dem mot meg til hans fordel. Han stakk også av med min x-dame og jeg satt igjen med beskyldninger om utroskap. Uansett hva jeg gjorde og sa, var det jeg som var syndebukken. Denne x-kameraten har tatt seg vann over hodet og holder nå på med dama til broren sin, pluss dama til en på jobben. Skal jeg ta det opp med kollegaen hans og broren? I og med at jeg lærte han alt om damer og hvordan bli populær og han misbrukte tilliten min. Er det rett av meg å fortelle det? Har prøvd å snakke med han, men han later som ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en tidligere kamerat som etter at jeg tok han inn i varmen og introduserte han for venninnene mine, stjal han alle og manipulerte dem mot meg til hans fordel. Han stakk også av med min x-dame og jeg satt igjen med beskyldninger om utroskap. Uansett hva jeg gjorde og sa, var det jeg som var syndebukken. Denne x-kameraten har tatt seg vann over hodet og holder nå på med dama til broren sin, pluss dama til en på jobben. Skal jeg ta det opp med kollegaen hans og broren? I og med at jeg lærte han alt om damer og hvordan bli populær og han misbrukte tilliten min. Er det rett av meg å fortelle det? Har prøvd å snakke med han, men han later som ingenting har skjedd.

Jeg kan ikke se hva du har å tape på det, og de burde egentlig vite hva slags fyr han er. Hvis de tror deg.

Lenke til kommentar

Et virkelig vanskelig dilemma dette her. På den ene siden så kan folk tro på det du sier, og takke deg for informasjonen, og han typen ser kanskje selv hvordan han oppfører seg. Men på den andre siden så kan dette backfire noe veldig. Hvis han er så flink til å manipulere som du sier at han er, så kan han ende opp med å snu på dette igjen, sånn at du nok en gang blir utpekt som syndebukken.

Hvis du allerede ikke er helt på godfot med personene som er involvert har du ingenting å tape på å fortelle det.

Det mest medmenneskelige å gjøre er å fortelle det til broren og kollegaen hans. Ikke bare for å være drittsekk, men for å informere de om han x-kameraten din, og ikke minst at damene dems er ute på vift. Få de oppmerksom på dette så fort som mulig, så ikke fallet fra å oppdage utroskap blir like høyt som det kan bli.

De kommer til å oppdage dette en eller annen gang uansett, så de kommer nok til å være takknemmelig for å få vite dette tidligere.

Lenke til kommentar

Om du skal ta opp dette trenger du håndfaste bevis så det ikke gis rom for å avvise deg og "sannheten". Du må bygge deg en skikkelig sak mot han så du kan knuse vedkommende og få dine x-venners oppmerksomhet så de lytter og forstår hva du prøver å fortelle.

Men hvordan du skal få til dette, blir ditt problem..

Vær kreativ og lag deg en slagplan! :roll:

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...