Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hey, jeg har prøvd å finne noe om dette i lang tid men klarer det ikke. Det som er problemet er da at jeg får dårlig kvalitet på video i alle video programmer. VLc, divx player og nero sin video spiller. Har hd4870x2, og vista. Sjekk signaturen for resten. Bilde av en dvd: Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikset det. Men synes det er helt for jævli å se noe som helst på datan når bildet skal være sånn. Men det som er rart er at alt annet har en god bilde kvalitet. I vlc har jeg prøvd alle video outputene. Men ikke noen som gir bedre enn directx 3d. Endret 3. desember 2008 av Ritualz1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hvilken driver har du? Regner med at du har en ok oppløsning på skjermen og ikke kjører på reinstall 640 osv. Endret 3. desember 2008 av War Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ccc 8,11 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser din slik ut? (bilde) Er det på alle videoer? http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/6286245.stm Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) har faktisk ikke piratversion men det kan jo være fordi jeg skiftet hovedkort. Men det er liksom litt rart at alt annet virker og det står at vista er "ekte" Wm instillingen er de samme ja Endret 3. desember 2008 av Ritualz1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bytte hovedkort = ny vista = ny pc ifølge MS. Har du fått aktivert vistaen igjen? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) nei, men det står jo at den er ekte. Men det kan jo godt være at jeg meg må reformatere. Men virker OEM da? eller må jeg ringe m$? Glemte å si at hovedkortet er samme model som det gamle. Ikke noe forskjell Endret 3. desember 2008 av Ritualz1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare et dumt spm, det er ikke videokilden din som er dårlig, eller har du prøvd på andre maskiner? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 prøvd på xboxen, der er det som det skal være Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ok, bare en tanke Jeg opplever samme problem i eldre linux versjoner med beryl aktivert. Og på eldre datamaskiner med lav prosessorkapasitet har en tendens til å bli sånn. Det er det eneste annet jeg kan tenke på i farten. Du har ikke noen bakgrunnsprosess som tar opp all kraften din? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 nope, han står på mellom 1-2% ikke mer. Skal reformatere senere. Får se om det hjelper Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 prøvd på xboxen, der er det som det skal være Hvilken oppløsning bruker du på xboxen ? er den koblet mot tv med hd opplsning eller bruker du crt tv, er det snakk om xbox(1) ? Det er ikke spesiellt rart at billedkvaliteten blir dårlig på en høyoppløst pcskjerm, hvis du prøver å spille av materiale i sd kvalitet, divx/dvd ol. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Det er snakk om xbox 360, og en 32" lcd tv. Kjører pcen på en 22", og har prøvd flere filmer og klipp med dårligere og bedre kvalitet enn dvd. Men det blir det samme resulatet Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Reformatert nå. Men nå ble det faktisk verre. Er det noe som helst har noe pelling på hvorfor? Det er jo kun video avspilling!!! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Last ned KMPlayer og K-lite Mega codec. Det løste de samme problemene her. Edit: Sjekk i strøminnstillingene hva prosessor-ytelsen står på. Sett den evt til maks ytelse. Endret 4. desember 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 virket heller ikke med KMplayer. Størminnstillingene er på max ytelse, vet ikke hva jeg gjøre. Blir vel til at jeg må bruke xboxen til å se film på... litt kjipt egentlig Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå