Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig blurry bildet under video avspilling

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har prøvd å finne noe om dette i lang tid men klarer det ikke.

Det som er problemet er da at jeg får dårlig kvalitet på video i alle video programmer. VLc, divx player og nero sin video spiller. Har hd4870x2, og vista. Sjekk signaturen for resten.

Bilde av en dvd:

post-153897-1228321516_thumb.jpg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikset det. Men synes det er helt for jævli å se noe som helst på datan når bildet skal være sånn. Men det som er rart er at alt annet har en god bilde kvalitet.

I vlc har jeg prøvd alle video outputene. Men ikke noen som gir bedre enn directx 3d.

Endret av Ritualz1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, men det står jo at den er ekte. Men det kan jo godt være at jeg meg må reformatere. Men virker OEM da? eller må jeg ringe m$?

Glemte å si at hovedkortet er samme model som det gamle. Ikke noe forskjell

Endret av Ritualz1
Lenke til kommentar

Ok, bare en tanke ;)

Jeg opplever samme problem i eldre linux versjoner med beryl aktivert. Og på eldre datamaskiner med lav prosessorkapasitet har en tendens til å bli sånn. Det er det eneste annet jeg kan tenke på i farten. Du har ikke noen bakgrunnsprosess som tar opp all kraften din?

Lenke til kommentar
prøvd på xboxen, der er det som det skal være

Hvilken oppløsning bruker du på xboxen ? er den koblet mot tv med hd opplsning eller bruker du crt tv, er det snakk om xbox(1) ?

Det er ikke spesiellt rart at billedkvaliteten blir dårlig på en høyoppløst pcskjerm, hvis du prøver å spille av materiale i sd kvalitet, divx/dvd ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...