Nemesis90 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 de skal også ha noe som kalles valid from, og issue number, hvorfor? jeg husker da ikke når jeg registerte bank kortet. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 har ikke fått noe mail nei, og forstår ikke det med adresse, nå står det 2 adresser på levering. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Valid from og issuenumber er ikke noe du skal bry deg om. Dette gjelder bare kort av type "solo" i GB, er en form for "kontantkredittkort" som man ofte gir til unger etc. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 ok, men hvorfor får jeg ingen mail av de? står bare order placed. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Slapp nå av litt, det kommer sikkert snart. Om den ikke er i spam. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ok, men mine spill koster £17.99 £14.99 £24.99 da er det vel bare det 24.99 som kan overgå 200kr, hvis kursen er høyere en 8kr per euro? Tegnet foran prisene er tegnet for britiske pund (£). Dette er euro: € . Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ja der sier du nå, det hadde jeg helt glemt:) takk skal du ha for påminnelsen ikke meningen og mase, bare forstår ikke hvor det blir av confirm mailen og betaling, de jeg har pratet med sier det skal komme med en gang, og det ligger ikke i spam;) Endret 3. desember 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Søsteren min registrerte seg på play.com for to dager siden, og har også hatt problem med at hun ikke har mottat diverse mails derfra. Selv har jeg vært bruker på play.com lenge, og har bestilt flere ting de siste dagene uten problemer. Vet ikke om det kan være noe tull med nye brukerkontoer akkurat nå... Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 ok, fint at du sier det, da er det sikkert bare og vente litt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå