karl95 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 kunne du bare fått 545kr for en playstation 2 med 10 spill og 2 kontroller ? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 vis jeg bytter inn 6 360 spill på ebgames , hvor mye avslag får jeg på et nytt spill da? for eksempel far cry 2 eller geow2 Finn.no Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jepp, dog den PS2 jeg har er jo den gamle og ikke den lille, han bak disken sa at hadde tinga vært litt mer populære så hadde jeg nok fått mer, men siden de kjørte deal på PS2 til xbox 360 så er det absolutt en ganske fin ting å gjøre nå før det tilbudet utløper Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 vis jeg bytter inn mass effect,halo 3,gears of war 1 ,conflict denied ops og pgr 4 ,hvor mye tror dere jeg kan få for det? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan dra dit å høre hva du får for de. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 skal gjøre det i morgen tror jeg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikke verdt å bytte inn spill hos Gamestop. Du kan selge de selv for mye mer. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trenger man penger der og da kan det være verdt det... Og når de har innbytte tilbud, så får du mer enn du får på f.eks. QXL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå