karl95 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 vis jeg bytter inn 6 360 spill på ebgames , hvor mye avslag får jeg på et nytt spill da? for eksempel far cry 2 eller geow2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror ikke du får avlsag på et nytt spill. Men EB Games kjøper spillene dine. Så viss disse 6 Xbox spillene er sånn passe nye. Kan du få en del penger for de 6 spillene Men har aldri hørt du får avslag på et annet spill når du bytter inn en masse andre spill. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 okei, hvor mye tror du jeg kan for dem a? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kommer veldig ann på hvilke spill det er og hvordan standen er på de. Vet om tilfeller der de ikke har betalt mer enn 25kr for et spill. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 gjelder det riper ogsånn eller hvor gammelt det er? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror ikke de er så nøye med riper på selve spillet for det bare pusser de opp, men på coveret teller det. Hvor gammelt det er spiller heller ikke så alt for stor rolle, men om det f.eks kom med xboxen så gir de lite for det. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor gammelt og hvor mange de har tatt inn fra før teller inn. Coveret og disken tror jeg ikke teller, med mindre det er så stygt at de nekter å ta det inn da... Er det nye spill kan du få rundt 200 kr for dem, men eldre kan være mellom 5 og 50 kr. Hadde jeg vært deg, ville jeg ha benyttet meg av "bytt inn to spill, betal 99 for et nytt" kampanjene de har av og til. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 er gamestop det samme som ebgames? Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ebgames/gamestop jepp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var å byttet inn 5 spill igår mot Resistance 2. Spillene hadde en verdi på tilsammen 645 kr. Fikk tilogmed 46 kr tilbake pluss gratis t-skjorte Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var å byttet inn 5 spill igår mot Resistance 2. Spillene hadde en verdi på tilsammen 645 kr. Fikk tilogmed 46 kr tilbake pluss gratis t-skjorte hvilke spill byttet du inn? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Byttet inn Virtua Tennis 3, Top Spin 3, Nascar 08, MotoGp 07 og Boom Blox. Ingen ble brukt noe særlig, og alle hadde jeg kjøpt megabillig, så jeg tapte ikke noe særlig penger på det Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg byttet inn far cry 2 og mercs 2. Fikk tilsammen 945! Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 tar de inn wii spill også? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp, er vel ikke noen grunn til at de ikke skulle ta inn wii-spill også? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du får mellom 25 og 360 for Xbox360 og PS3 spill, prisene ligger i vårt system og blir satt av folk som jobber kun med dette. Ny pris idag, alder og hvor mangee vi har av de forskjellige spillene avgjør spillets verdi. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 går det ann å levere inn en gammel xbox konsoll ? Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) det går an å levere inn den første xbox men du får nok lite for den. var nede og spurte hvor mye ebgames tok for ps2 og dt var 160 kr. Endret 6. desember 2008 av Mentlqxl Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 spiller egentlig ingen rolle hvor mye jeg får for den for den ligger bare og støver ned i skap uansett Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 spill som er populære kan du få mye for...og siden det markedet forandrer seg mye med tiden, så må man bare prøve, jeg var å leverte en playstation 2 med 10 spill og 2 kontroller og fikk en xbox 360 arcade for 99 kr hos gamestop så nå sitter jeg med 2 når du bytter inn så kan det vel kalles å få avslag på nye spill du leverer inn egentlig, men hvis du omtrent ikke får en dritt igjen for de så kan man jo vurdere om man i det hele tatt skal gidde da...hvis jeg ikke hadde valgt xboxen hadde jeg bare fått igjen 545 kr, men siden de hadde tilbud på playstation inbytte så tok jeg heller den. de spillene jeg hadde på PS2 var ikke veldig gammle, men ikke veldig populære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå