neemac Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei hei. No er jo denne tråden litt i gråsonen da jeg ikke vet om jeg skal sette den her eller under operativsystem. Men prøver her jeg. Jeg har en HTC s710, og jeg kjører Mandriva 2009 Powerpack OS. Problemet mitt her at jeg ikke får disse til å kommunikasere med hverandre. Eneste kommunikasjon jeg får er at jeg kan bruke htcèn som modem. Men jeg kunne tenkt meg å fått overført kontaktene og bildene. Noen som vet hvordan jeg skal kunne klare det? Jeg prøvde med et program som heter Kitchensync, men det fungerte ikke. Håper på svar Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ikke en ideell løsning, men du kan alltids ta omveien om Funambol. Skal fungere ganske bra og kan senere brukes til å synkronisere de aller fleste smarttelefoner uavhengig av merke og maskinplattform (SyncML). Av bedre løsninger jeg kommer på i farten er én av dem å selge telefonen for kr. 2,50,-, be en stille bønn for kjøperen/offeret og så kjøpe seg en sekser pils til å kvele den dårlige samvittigheten med EDIT: Du får ikke synkronisert bilder med Funambol, men du kommer langt med en minnekortadapter til TF-kortet. Endret 3. desember 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
neemac Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 he he. Måtte le litt nå ja:) Ja jeg får prøve det (vel å merke ikke selge den) . Håper det kan fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå