lofotknut Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Får en del feilmeldinger innimellom når jeg skal åpne diverse filer: "du har ikke tilgang" og lignende. Så regner med det er noe feil på en av harddiskene. Når jeg kjører checkdisk får jeg beskjed om at det er feil på 2 av partisjonene, men når jeg prøver å reparere de virker det ikke som chkdsk klarer å fjerne feilene.. Finnes det bedre programmer som kan ordne disken? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan er diskene konfigurert? Er det én disk med systempartisjon og en annen partisjon? Hva mener du med at det "virker ikke som"? Har du sjekket eierskapet/rettighetene på filene det gjelder? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 èn disk med 4 partisjoner og en til med 2. har admin på den brukerkontoen så har jo rettigheter til alle filer.. det virker ikke sånn for etter at chkdsk har "reparert" og jeg sjekker igjen etterpå så er feilene der fortsatt Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 har admin på den brukerkontoen så har jo rettigheter til alle filer.. Er dette noe du vet eller noe du tror? Har du sjekket eierskap/rettigheter på disse filene? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 ja når jeg høyreklikker på fila står det alle tillatelser Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har du en maskin full av virus? Dvs viruset starter opp før windows starter opp og lager krøll? Er det de samme filene som går igjen? Hvilke filer er "Diverse filer"? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 kanskje det er virus! har utdatert scanner så... det er filer som f.eks videoklipp, musikk osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå