jic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei alle sammen dette er mitt første innlegg her på forumet. Jeg lurte på om det finnes noen muligheter til å finne noen andres iper adress. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 For å finne brukere sine iper må du være moderator Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg mener ikke hw, men de andre sider. Eks en phpnuke portal, sjekke andres iper osv... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Du kan pinge de. I Xp,win2k gjør du det slik: Start-kjør-Cmd-Ping [adressen] F.eks ping www.hw.no Det vil da stå pinging www.hw.no så vil IP adressen stå i en klamme bak. Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg vil finne ip adresser til brukere. eks din. er det noe mulighet for det. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva skal du med IP'n til folk her da? Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Aner ikke, men vil bare vite om det går ann eller ikke. Hvis det går ann så hvordan Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvis brukern er kobla opp til pcn din kan du se ipn hans ved å skrive "netstat -n" i cmd Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Dvs. hvis du foreks. sender en fil til en fyr på msn, så vil pc'en være koblet opp mot denen personens pc. Skriver du da netstat -n i et MS-Dos vindu, vil du se ip'en til denne personen og til alt annet som er tilkoblet din pc. En annen (kanskje den beste måten) å finne ut ip'addressen er, hvis den du skal finne ut ip'addressen til har sendt deg en mail. Hos de fleste e-mail leverandører (foreks. hotmail.com) så kan du gå inn på options å velge å vise extra ting om avsenderen av mailer. Deretter kan man bare gå inn i mailen man har fått, også står det med Fra:-feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå