Lypsyl Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jepps Mekkus Det jeg kjøpte er også varer jeg har tenkt lenge på å kjøpe og noe passet bra til ny filserver nå. Jeg kjenner igjen det fenomenet der. Rart med det, men mange av oss er kjapt frem på når ordet tilbud blir nevnt Kjøpte selv 4 ting idag som jeg i utgangspunktet ikke har det store behovet for, men som kan komme til nytte i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe har bare sittet på gjerdet med de tingene jeg handlet, så dette passet bra Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Siden Seagate 1.5TB gikk opp i pris på slutten av kvelden så ble det ikke shopping for 10.000,- men det ble i det minste 4300,- fordi dere hadde mange gode tilbud. Takk for bla. X3220 og mange andre flotte varer lykke til med Lucia i morgen Dette ble min handleliste: 1 INTEL Xeon X3220 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte (BX80562X3220) 2 OCZ TECH OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT (OCZ2G8004GK) 1 LOGITECH G15 KEYBOARD NORWEGIAN (920-000381) 1 LOGITECH MX1100R CORDLESS RECHARGEABLE LASER MOUSE OEM IN (910-001170) 1 LOGITECH ILLUMINATED KEYBOARD NOR (920-001172) Theo: Sjekk Amentio.no, har bestilt derfra og venter på disk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Takker for tipset Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen at jeg ikke visste om dette før nå Blir det noen tilbud andre dager og eller? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bestilte for HTPC 5000 kroner. Når jeg ser tilbake på diverse forumposter er dette noe jeg har tenkt på siden 2004 (!!!), så det var nesten på tide Datakjeden: kommer dere til å varsle oss som "deltok" neste gang dere kjører kampanje? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datakjeden har lært seg noe som netshop ikke har klart, nemlig å sende ut en mail om kampanjen. Så så lenge du får nyhetsbrev fra de får du også denne mailen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datakjeden har lært seg noe som netshop ikke har klart, nemlig å sende ut en mail om kampanjen. Så så lenge du får nyhetsbrev fra de får du også denne mailen. Enig i den (Spesielt sist gang), men resten av slike "superkjøp" har Datakjeden noe å lære av Netshop, både på varene som er på tilbud og selve tilbudene - det var middelmådig iforhold til hva jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen her som vet om dem bruker budfirma til levering? Kjøpte 4x 1tb disker på onsdag, og betalte med VISA. I går ringte et budfirma meg og sa dem hadde en pakke til meg som skal leveres i dag:) Og jeg tror det er diskene, da jeg ikke har kjøpt noe annet fra norge i det siste, som jeg kan huske Isåfall har dem bra leverings tid men blir en liten nedtur at jeg har bestillt SATA kontroller kort fra utlandet, og det vil si 7-14 dagers leverings tid. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk til Datakjeden for tilbudene, håper dette gjentar seg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bra opplegg dette ja Spessielt at dere la til flere tilbud etterhvert! Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Lurer på om jeg skal prøve meg på en liten request hos kjære Datakjeden selv om jeg mest sannsynlig blir kastet ut ved å foreta en slik investering. Hehe Det gjelder forresten DAV-DZ860W :-) Send en epost til [email protected], så ser vi hva som kanskje kan skje.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 1: Hva er forskjellen på disse to produktene: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2157803 og http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2126132 2: Er det mulig å få presse prisen noe særlig på det kortet til 1600? Tror det kortet kan bli en slager sammen med Deneb i Januar, det er hvertfall det jeg sikter meg inn mot. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ellers er dette kortet også et meget flott AM2+ 790FX kort. https://prisguiden.no/product.php?productId=82978 Som jeg har brukt en liten stund nå og er meget fornøyd med. Endret 12. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lurer på om jeg skal prøve meg på en liten request hos kjære Datakjeden selv om jeg mest sannsynlig blir kastet ut ved å foreta en slik investering. Hehe Det gjelder forresten DAV-DZ860W :-) Send en epost til [email protected], så ser vi hva som kanskje kan skje.. Mail sendt :-) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Syns jeg ikke kunne kjøpe den seagate disken fra datakjeden, men det var virkelig fine priser dere hadde Fortsett sånn til jeg får visa så får vi se Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er ikke det jeg har hørt. Noen rapporterer om totalt heng i flere sekunder om gangen ved jevn, stødig streaming av data til den under Linux og OS X, og at det fikses ved å slå av write cache (som igjen gjør disken ubrukelig treig). Ny firmware har i mange tilfeller senket ytelsen ved skriving til nesten samme nivå som disablet write cache. Problemet blir bare vesentlig forverret om du har (hardware-) RAID, for da vil RAID-kontrolleren tro at disken er død når den ikke svarer på flere sekunder, og deaktivere den. Datakjeden_Webshop: Vet du noe om diskene dere selger er rammet av dette problemet? Kan jeg sende dem i retur og få pengene igjen om de har dette problemet? Du har helt rett i at det er noen disker med problemer, men man hører jo aldri om de som fungerer perfekt Nå skal det nevnes at jeg kjører alle HD-filmene fra denne så det er jo nesten som streaming det.. Som sagt så har jeg nyere firmware til diskene som har SD17-firmware dersom du er bekymret for å få denne firmware. Det fikser problemet en gang for alle. Man brenner en isofil på cd, booter opp med kun seagate-disken koblet til og voila Du vil heller ikke miste noe data, dersom du allerede har begynt å fylle disken. Fikk disken min fra amentio i går med firmware CC1G. Har du nyere? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er verdt å sjekke om firmwaren deaktiverer write-cache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå