Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Maser igjen jeg, kanskje jeg får ferdig prosjektet mitt denne mnd:P hva med ett ASUS P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16 varenr: P5Q PRO Til en knall pris? Dere har ivertfall fått 3 stjerner ekstra i boka mi, de siste timene idag. Nesten som i Michelin guiden? Her var det trangt gitt.. Jeg hadde ikke mye å gi. Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke noe supertilbud på webkamera? Støtter den! Trenger ikke noe fancy greier, men et kamera med fot til å sette oppå lcd-skjermer og støtte for vista er et must. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1467325 Støttes av Vista, koster mindre enn jeg har i tomflasker på kontoret mitt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ikke det jeg har hørt. Noen rapporterer om totalt heng i flere sekunder om gangen ved jevn, stødig streaming av data til den under Linux og OS X, og at det fikses ved å slå av write cache (som igjen gjør disken ubrukelig treig). Ny firmware har i mange tilfeller senket ytelsen ved skriving til nesten samme nivå som disablet write cache. Problemet blir bare vesentlig forverret om du har (hardware-) RAID, for da vil RAID-kontrolleren tro at disken er død når den ikke svarer på flere sekunder, og deaktivere den. Datakjeden_Webshop: Vet du noe om diskene dere selger er rammet av dette problemet? Kan jeg sende dem i retur og få pengene igjen om de har dette problemet? Du har helt rett i at det er noen disker med problemer, men man hører jo aldri om de som fungerer perfekt Nå skal det nevnes at jeg kjører alle HD-filmene fra denne så det er jo nesten som streaming det.. Som sagt så har jeg nyere firmware til diskene som har SD17-firmware dersom du er bekymret for å få denne firmware. Det fikser problemet en gang for alle. Man brenner en isofil på cd, booter opp med kun seagate-disken koblet til og voila Du vil heller ikke miste noe data, dersom du allerede har begynt å fylle disken. Fant ikke ISOen på seagate sine sider. Har du en link eller kan du laste den opp til sendspace/mediafire? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Må bare få sagt hvor bra dette er av dere. Selv om jeg ikke har behov for noe nå, og velger å bruke pengene på andre ting nå før jul. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Fant ikke ISOen på seagate sine sider. Har du en link eller kan du laste den opp til sendspace/mediafire? Den ligger her:Seagate Firmware Men vær sikker på at du har rett versjon av disk og firmware før du begynner med noe som helst da. Hvis disken din fungerer som normalt, så er det ingen grunn til å oppgradere denne. Seagate gir vanligvis ut egen link til firmwaren ved supportforespørsel. (Da på seagates egne sider selvsagt) Fremgangsmåte: 1. Vær sikker på at følgende står på klistrelappen på disken din: Model: ST31500341AS P/N: 9JU138-300 (eller 9JU138-336) Firmware: SD17 (eller SD15, SD16, SD18, SD19) S/N: uvesentlig 2. brenn ISO på CD 3. boot fra CD. Det er anbefalt å fysisk koble fra, alle andre PATA/SATA-enheter før du gjør trinn 3. Du kan ev. omgå dette ved å disable de andre portene i biosen din Endret 10. desember 2008 av J0lle Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ikke noe supertilbud på webkamera? Tja, det er mange kamera å velge i. Tar du hva som helst? :-) Nevnte det nevnte jeg i en post nedenfor det igjen. Skal edite denne med den. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1597341;c:36156 Varenummer: 961465-0509 Til 300kr, eller halv pris så har du garantert deg minst en. Endret 10. desember 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjøpt meg disk gjennom amentio da de var billigere. Dumt at jeg måtte gjøre det, men lurer litt på hvordan jeg skal oppgradere firmware når jeg får disken?Dessverre hadde ikke Datakjeden betalingsmuligheter jeg kunne benytte. Seagate disken på 1,5 Tipper epost er det enkleste, da er du i alle fall garantert et korrekt svar: [email protected] Ikke noe supertilbud på webkamera? Støtter den! Trenger ikke noe fancy greier, men et kamera med fot til å sette oppå lcd-skjermer og støtte for vista er et must. Nogen lunde: Varenummer: 961465-0509 http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1597341;c:36156 TIL HALV PRIS? Isåfall tenker jeg du MINST har ett kamera solgt. Kan du besvare det over her? Denne klarer jeg ikke gruse på stående fot nei.. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjøpt meg disk gjennom amentio da de var billigere. Dumt at jeg måtte gjøre det, men lurer litt på hvordan jeg skal oppgradere firmware når jeg får disken?Dessverre hadde ikke Datakjeden betalingsmuligheter jeg kunne benytte. Seagate disken på 1,5 Sjekk posten min noen hakk over denne, post #405 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 .. Kan jeg få en liten deal på følgende varenummer: GA-MA78G-DS3H og ADH4850DOBOX ? .. Klarer du å skvise disse to produktene litt ned i pris (pitte litt kanskje?) Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Er det ingen muligheter for en konkurransedyktig pris på PS3? Eller et lite avslag for oss forumbrukere Helt umulig? Vi selger dem i butikk for 3995,-. Og da tjener vi ca en halvliter brus :-) Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med et knalltilbud på f.eks popcorn hour da? Sikkert noen som ønsker seg en mediaboks til jul Ev. GPS.. garantert noen som enten vil gi en i julegave, eller skal kjøre til noen i familien som nylig har flyttet! F.eks tomtom eller garmin til god pris? Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke noe supertilbud på webkamera? Tja, det er mange kamera å velge i. Tar du hva som helst? :-) Nevnte det nevnte jeg i en post nedenfor det igjen. Skal edite denne med den. http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1597341;c:36156 Varenummer: 961465-0509 Til 300kr, eller halv pris så har du garantert deg minst en. Jeg skal sjekke om jeg får til noe galskap, morgendagen er jeg ute av huset, men du får heller sende en epost på [email protected] for å minne meg på det. Men jeg lover ingenting :-) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tusen Takk, Jolle Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 .. Kan jeg få en liten deal på følgende varenummer: GA-MA78G-DS3H og ADH4850DOBOX ? .. Klarer du å skvise disse to produktene litt ned i pris (pitte litt kanskje?) He he he, det er som å skvise en murstein. Det ble ikke rare greiene. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *Funderer på hvor lite profitt dere egentlig sitter på til vanlig når det gjelder enkelte varer* Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ville bara slenge med noe her inne jeg også. synes dette opplegget er sinnsykt bra. har bestilt skjermkort nå, skal også bestille nytt hovedkort. hadde det ikke vært noe tilbud på detta så hadde jeg nok drøyan til etter jul! så takk for at du tar det til til detta:) Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med et knalltilbud på f.eks popcorn hour da? Sikkert noen som ønsker seg en mediaboks til jul Ev. GPS.. garantert noen som enten vil gi en i julegave, eller skal kjøre til noen i familien som nylig har flyttet! F.eks tomtom eller garmin til god pris? Tja, jeg kommer ikke til å lage et offisielt tilbud på denne, men du kan jo få kjøpt for 1555.. Men da må du legge ordre på web, og i kommentarfeltet merke med "VW-23:22-OM-KVELDEN". Så justerer vi ned prisen for deg manuelt. GPS ligger vi OK på tror jeg, skviset som rakkern. Samme på Popcorn, men vi får se om noen kaster seg over et "under kost"-tilbud. Lenke til kommentar
treant Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 For gudsskyld, ta med dere https://prisguiden.no/product.php?productId=100570 Acer Aspire 5930G Acer Aspire 5930G Acer Aspire 5930G Acer Aspire 5930G ! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 4260 for en egenkomponert oppgraderingspakke som i går ville kostet meg over 5 om jeg hadde bestilt fra tre forskjellige nettbutikker... Jeg er imponert! Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 *Funderer på hvor lite profitt dere egentlig sitter på til vanlig når det gjelder enkelte varer* Svaret er at databransjen har generelt ekstremt lave marginer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå