Gå til innhold

Ønsker til Superkjøp hos Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Bra priser, men jeg har ikke fått noen av mine ønsker oppfyllt: Radeon HD4670-skjermkort,Vista Prem Norsk OEM DVD 64-bit,modulær PSU fra 500w.

Du får kikke da...

 

Gjerne billig pris på Varenummer: BASIC 110 BLACK

Komplett hadde disse til rundt 300 her om dagen, gikk glipp av det tilbudet, så hvis dere kan matche dette ville det ha vært strålende :D

 

Denne (ICFC492.CEF) ville også vært en utmerket julegave!

 

He he he, visste ikke at vi hadde klokkeradio. Kun 2 på lager hos leverandør, så ikke gå bananas :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har internettet vært nede i store deler av dagen og jeg har en smule panikk... (Vil ikke gå glipp av noen gode tilbud! :p)

 

Er det her jeg finner alle tilbudene?

 

Ja, samt noen som er beskrevet her i tråden (jmf forum nerd tilbudene)

 

Mens vi har en fra Datakjeden her, kunne du bekreftet/avkrefet om dette er 15.K6 eller om det er 15.K5? Og nå begynner handlevognen å vokse ;)

 

Dette er 15K.5, varenr. ST3300655SS. Jeg kan kikke nøyere på diskene i morgen hvis du er interessert, ligger på lageret vårt. Om så er kan jeg scanne inn så du også får revisjonsnummer :-)

Lenke til kommentar
ja kjør tilbud halv pris på SAS harddisk SEAGATE Cheetah, takk!

 

Kan jeg godt gjøre. Men har som sagt bare 8 stk, og gir forumfolket muligheten først :-) Så dette er et uoffisielt tilbud, legger du en disk i handlekurven, så merker du den med HALV PRIS TAKK. Og jeg fikser resten av biffen.

Her snakker vi å ta seg bra inn igjen ja! 1800kr billigere enn neste i lista. Er 45% det! :yes:

 

Og ikke nok med det! De som kjøpe Cheetah disk skal få en overraskelse på kjøpet :-)

 

Så dette gjelder 15k.6 også, da dette er Cheetah disk? :D

 

Begynner å bli lei av mine 12 stk 15k.5 disker :p

 

http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2089066 Disse kunne jeg tenke meg.

 

Håper å få svar på dette før jeg bestiller :)

 

Håper å få svar på dette :D

Lenke til kommentar
Hei, jeg la inn ordre og lurer litt på hvor lenge jeg må vente ca :!:

Bor i Holmestrand, Vestfold.

Tja, Holmestrand? Vil gjette to dager :-) Tyristien? Kanskje en uke ekstra? :-)

 

Hva med xbox 360 Elite? Jeg har tenkt til å kjøpe en uansett, men matcher dere elkjøp sin pris er dere konge :)

 

Edit: Elite seff.

Her må jeg melde pass sånn på "kort sikt" i alle fall...

Lenke til kommentar
Vet dere noe om hvilken firmware-versjon som kjører på 1.5TB-disken dere nå har til en grei pris? :) Disken er omtrent ubrukelig om den har feil/gammel/dårlig firmware, nemlig...

 

Det er bare pisspreik, den _kan_ feile i raidoppsett.

Seagate har til og med en firmware ute, som du kan oppgradere til.

Jeg kan godt poste link til den hvis noen trenger det.

Jeg har denne disken i singeloppsett som lagring og den funker finfint.

 

Er ikke det jeg har hørt. Noen rapporterer om totalt heng i flere sekunder om gangen ved jevn, stødig streaming av data til den under Linux og OS X, og at det fikses ved å slå av write cache (som igjen gjør disken ubrukelig treig). Ny firmware har i mange tilfeller senket ytelsen ved skriving til nesten samme nivå som disablet write cache. Problemet blir bare vesentlig forverret om du har (hardware-) RAID, for da vil RAID-kontrolleren tro at disken er død når den ikke svarer på flere sekunder, og deaktivere den. :(

 

Datakjeden_Webshop: Vet du noe om diskene dere selger er rammet av dette problemet? Kan jeg sende dem i retur og få pengene igjen om de har dette problemet?

Lenke til kommentar
Heisann

 

Kjære datakjeden/gutta bak tastaturet :D

 

Jeg lurte på om jeg kunne få en god deal på:

 

SAPPHIRE Radeon HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E

Varenummer: 11133-04-20R

 

Hvis jeg får det blir det to slike og et G15 tastatur på meg :yes:

 

 

Hadde virkelig satt pris på dette :new_woot:

 

 

God Jul! :D

 

 

EDIT: Glemte og si det, men jeg skal jo kjøpe Antec 1200 også!!! Hadde vært kult med en grei pris på dette også, så lenge prisen blir under 1290 som er den billigste per idag. Så er jeg fornøyd :D

 

 

ANTEC Twelve Hundred Ultimate Gamer Case

Varenummer: 0761345-08120-7

 

 

jeg mener ikke o mase, men tror du at det er i dete hele tatt mulig og få en god pris på disse varene? ;)

Lenke til kommentar
ja kjør tilbud halv pris på SAS harddisk SEAGATE Cheetah, takk!

 

Kan jeg godt gjøre. Men har som sagt bare 8 stk, og gir forumfolket muligheten først :-) Så dette er et uoffisielt tilbud, legger du en disk i handlekurven, så merker du den med HALV PRIS TAKK. Og jeg fikser resten av biffen.

Her snakker vi å ta seg bra inn igjen ja! 1800kr billigere enn neste i lista. Er 45% det! :yes:

 

Og ikke nok med det! De som kjøpe Cheetah disk skal få en overraskelse på kjøpet :-)

 

Så dette gjelder 15k.6 også, da dette er Cheetah disk? :D

 

Begynner å bli lei av mine 12 stk 15k.5 disker :p

 

http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2089066 Disse kunne jeg tenke meg.

 

Håper å få svar på dette før jeg bestiller :)

 

Håper å få svar på dette :D

 

He he he. Dette gjelder KUN denne disken: ST3300655SS, SEAGATE Cheetah 15K.5 300GB SAS ST3300655SS 15000RPM og ingen andre dessverre. Men hvis du har 12 fra før, så kan du jo ta de 8 jeg har igjen?

Lenke til kommentar

Nå jobber virkelig Datakjeden i overdrive, og det negative inntrykket man fikk tidligere i dag har helt forsvunnet hos meg. Jeg trenger (uheldigvis) ikke noe ny hardware enda, hadde tenkt på litt småoppgraderinger og en ny skjerm etter nyttår.

 

Hmm, men kanskje skjerm kan være interessant nå, hvis det er et skikkelig godt tilbud. Hva er mulighetene for at W2600HP-BF får en pris som er en god del bedre enn beste i prisguiden?

Lenke til kommentar
Heisann

 

Kjære datakjeden/gutta bak tastaturet :D

 

Jeg lurte på om jeg kunne få en god deal på:

 

SAPPHIRE Radeon HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E

Varenummer: 11133-04-20R

 

Hvis jeg får det blir det to slike og et G15 tastatur på meg :yes:

 

 

Hadde virkelig satt pris på dette :new_woot:

 

 

God Jul! :D

 

 

EDIT: Glemte og si det, men jeg skal jo kjøpe Antec 1200 også!!! Hadde vært kult med en grei pris på dette også, så lenge prisen blir under 1290 som er den billigste per idag. Så er jeg fornøyd :D

 

 

ANTEC Twelve Hundred Ultimate Gamer Case

Varenummer: 0761345-08120-7

 

 

jeg mener ikke o mase, men tror du at det er i dete hele tatt mulig og få en god pris på disse varene? ;)

 

God jul. Det er sent på kveld for å få til noe spesial spesial, men noen få kroner gir jeg jo bort.

Lenke til kommentar
Nå jobber virkelig Datakjeden i overdrive, og det negative inntrykket man fikk tidligere i dag har helt forsvunnet hos meg. Jeg trenger (uheldigvis) ikke noe ny hardware enda, hadde tenkt på litt småoppgraderinger og en ny skjerm etter nyttår.

 

Hmm, men kanskje skjerm kan være interessant nå, hvis det er et skikkelig godt tilbud. Hva er mulighetene for at W2600HP-BF får en pris som er en god del bedre enn beste i prisguiden?

 

Da må jeg nok kjøpe den hos Computercity, og så selge den til deg. Kan sjekke i morgen, men jeg har bare EN leverandør som har denne på lager akkurat nå... Men dukker det opp noe, så dukker det også opp spesial spesial mot kveldinga i morgen.

Lenke til kommentar
Vet dere noe om hvilken firmware-versjon som kjører på 1.5TB-disken dere nå har til en grei pris? :) Disken er omtrent ubrukelig om den har feil/gammel/dårlig firmware, nemlig...

 

Det er bare pisspreik, den _kan_ feile i raidoppsett.

Seagate har til og med en firmware ute, som du kan oppgradere til.

Jeg kan godt poste link til den hvis noen trenger det.

Jeg har denne disken i singeloppsett som lagring og den funker finfint.

 

Er ikke det jeg har hørt. Noen rapporterer om totalt heng i flere sekunder om gangen ved jevn, stødig streaming av data til den under Linux og OS X, og at det fikses ved å slå av write cache (som igjen gjør disken ubrukelig treig). Ny firmware har i mange tilfeller senket ytelsen ved skriving til nesten samme nivå som disablet write cache. Problemet blir bare vesentlig forverret om du har (hardware-) RAID, for da vil RAID-kontrolleren tro at disken er død når den ikke svarer på flere sekunder, og deaktivere den. :(

 

Datakjeden_Webshop: Vet du noe om diskene dere selger er rammet av dette problemet? Kan jeg sende dem i retur og få pengene igjen om de har dette problemet?

 

Helt ærlig: det vet jeg ikke. Har sjekket med leverandør vedrørende "har du hørt om denne feilen", og fått svar tilbake "NJET". Kan du poste en link der problemet er beskrevet godt (ja jeg er lat nok til å ikke google det selv..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...