Gå til innhold

Ønsker til Superkjøp hos Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja kjør tilbud halv pris på SAS harddisk SEAGATE Cheetah, takk!

 

Kan jeg godt gjøre. Men har som sagt bare 8 stk, og gir forumfolket muligheten først :-) Så dette er et uoffisielt tilbud, legger du en disk i handlekurven, så merker du den med HALV PRIS TAKK. Og jeg fikser resten av biffen.

Her snakker vi å ta seg bra inn igjen ja! 1800kr billigere enn neste i lista. Er 45% det! :yes:

 

Og ikke nok med det! De som kjøpe Cheetah disk skal få en overraskelse på kjøpet :-)

Lenke til kommentar
hva med ati 4870??? Kommer du opp med ett bra tilbud her garanterer jeg deg minst ett kjøp, om ikke to bare fra min side!

 

Gi meg et par varenumre :-)

 

Julegave til meg selv? Ja takk!

 

helst, GVR4875HB eller 11133-04-20R Da gjerne den første her til redusert pris! Har alt bestilt litt fra dere men kan gjerne betale igjen om du kommer opp med en god pris! Fremdeles maks en per kunde? (veit dama gjerne ville ha hatt ett slikt kort også :tease: )

 

Trylle trylle. Kjøp to om du vil, da taper vi akkurat dobbelt så mye :-)

 

Å der gjorde du meg blakk gitt, ett stykk psu, en drøss med vifter og to skjermkort!

Du skal ha ett stort takk for att du redda deres supertilbud her. Dere gir jo folk det de vil ha, til den prisen de vil ha! Sånn det skal være, suverent!

 

Trylle trylle. Kjøp to om du vil, da taper vi akkurat dobbelt så mye :-)

26kr avslag? oO

Eller er det ikke oppdatert enda?

 

Gikk da ned ett par hundre kroner, markedets billigste også.

 

Jeg er fornøyd-_-

Lenke til kommentar
Men dere som skal ha disk, og skal ha det råeste av det råe. Hvorfor kjøper dere ikke denne?

 

<a href="https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...SON=ST3300655SS" target="_blank">https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...SON=ST3300655SS</a>

 

Har 8 stk som jeg kan la gå for under halv pris :-)

 

kan ikke ET.LE904.005 bli litt billigere ? :) Må vite litt hvor billig den blir før man kjøper den :p ellers kjøper man den etter jul :)

Sjekk dine personlige meldinger :-)

 

Den linken funka ikke hos meg! Kommer opp NÙLL varer

 

Sheit :-)

 

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1115870

 

Det er denne disken. Har som sagt 8 stk til en aldeles fantastisk pris. Halv pris er mitt tips :-)

 

har ikke fått noe PM jeg :(

Lenke til kommentar
Da har internettet vært nede i store deler av dagen og jeg har en smule panikk... (Vil ikke gå glipp av noen gode tilbud! :p)

 

Er det her jeg finner alle tilbudene?

 

Ja, samt noen som er beskrevet her i tråden (jmf forum nerd tilbudene)

 

Mens vi har en fra Datakjeden her, kunne du bekreftet/avkrefet om dette er 15.K6 eller om det er 15.K5? Og nå begynner handlevognen å vokse ;)

Endret av ticalOne
Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis jeg har alt lagt inn en ordre på noen ting. Men så setter dere ned prisen på noe annet jeg vil ha. Må jeg da betale dobbel frakt?

 

Ønsker 4870 eller 4870x2!

Hvis du har lagt en ordre, og den har blitt peist videre i systemet vårt, så må du nok det dessverre...

 

 

Den er god. Da får vi heller vente til helt på tampen å se om dere klarer å komme opp med en god pris på enten 4870, eller 4870x2 før jeg bestiller det jeg har funnet meg til nå.

Et spesielt kort du har blinket deg ut?

 

 

Ser netshop kjører god pris på et x2 kort. Får lønning på fredagen slik at kommer nok til å gå for det da jeg kun har 3.5k igjen på kreditkortet, og så langt klarer du nok ikke å få ned et 4870x2.

Men hadde det vært mulighet til å få en go pris på Varenummer: WD2500BEKT skulle hat to slike til os disk. (ja det blir disk pga raid :D )

 

Å ja, æ har vært snill i år :innocent:

Lenke til kommentar
Vet dere noe om hvilken firmware-versjon som kjører på 1.5TB-disken dere nå har til en grei pris? :) Disken er omtrent ubrukelig om den har feil/gammel/dårlig firmware, nemlig...

 

Det er bare pisspreik, den _kan_ feile i raidoppsett.

Seagate har til og med en firmware ute, som du kan oppgradere til.

Jeg kan godt poste link til den hvis noen trenger det.

Jeg har denne disken i singeloppsett som lagring og den funker finfint.

Endret av J0lle
Lenke til kommentar
ja kjør tilbud halv pris på SAS harddisk SEAGATE Cheetah, takk!

 

Kan jeg godt gjøre. Men har som sagt bare 8 stk, og gir forumfolket muligheten først :-) Så dette er et uoffisielt tilbud, legger du en disk i handlekurven, så merker du den med HALV PRIS TAKK. Og jeg fikser resten av biffen.

Her snakker vi å ta seg bra inn igjen ja! 1800kr billigere enn neste i lista. Er 45% det! :yes:

 

Og ikke nok med det! De som kjøpe Cheetah disk skal få en overraskelse på kjøpet :-)

 

Så dette gjelder 15k.6 også, da dette er Cheetah disk? :D

 

Begynner å bli lei av mine 12 stk 15k.5 disker :p

 

http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2089066 Disse kunne jeg tenke meg.

 

Håper å få svar på dette før jeg bestiller :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Heisann

 

Kjære datakjeden/gutta bak tastaturet :D

 

Jeg lurte på om jeg kunne få en god deal på:

 

SAPPHIRE Radeon HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E

Varenummer: 11133-04-20R

 

Hvis jeg får det blir det to slike og et G15 tastatur på meg :yes:

 

 

Hadde virkelig satt pris på dette :new_woot:

 

 

God Jul! :D

 

 

EDIT: Glemte og si det, men jeg skal jo kjøpe Antec 1200 også!!! Hadde vært kult med en grei pris på dette også, så lenge prisen blir under 1290 som er den billigste per idag. Så er jeg fornøyd :D

 

 

ANTEC Twelve Hundred Ultimate Gamer Case

Varenummer: 0761345-08120-7

Endret av EasyShare
Lenke til kommentar

Jeg ønsker å kvitte meg med den fæle boksen til canal digital i stua. Hvis jeg har forstått det rett, så kan

 

"TERRATEC Cinergy S2 PCI HD & CI, DVB-S/S2 (HD), with CI internal module"

+ conax cam, i en stuepc, gjøre at jeg kan pensjonere canaldigital boksen.

Noen som kan bekrefte dette?

 

Og hvis dette stemmer så må gjerne datakjeden komme med ett knakende godt tilbud på dette tv-kortet (prisen er 865,– på priseguiden til hardware.no)

Kunne ikke finne "Conax CAM" på sidene til datakjeden, men hvis de skulle ha det allikevel, så er dette selvsagt ytterst interessant også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...