Gå til innhold

Ønsker til Superkjøp hos Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Kunne vel godt sett for meg at de ordnet tilbud på F1 750 / 1TB, og WD6400AAKS, eller generelt flere HDDer. De kunne jo skapt en tradisjon mht F1 1TB, og ved forrige påwerbai så var tilbudet bedre. Om de ikke fikk til like gode avtaler denne gang kunne de jo kompensert med bedre utvalg. At de velger å gi tilbud på en (type) SSD er også litt kjedelig. De skalerer jo så godt at en burde ha de i Raid0, og ergo minst to stk (og da er det vel bedre med 2 billig enn 1 dyr).

 

Skulle gjerne sett at de valgte DIR-655 med gbit switch, da hadde de nok fort fått en ordre herifra.

 

Men kudos for at de ordner tilbud, selv om de kanskje ikke lever helt opp til "hypen" for øyeblikket. (Datakjeden:Har dere sett alle som ønsket seg F1!? ;) )

Skjønner ikke hvorfor de ikke setter ned på DIR-655 i steden for den de har nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle forumvenner!

 

Vi har gått gjennom "en del" epost, og presentert noen tilbud som prismessig skal være særdeles gunstig i Norge. Ikke alle falt i smak ser vi, men de som har ønsket seg Squeezebox Duet, Acer One eller ett av de andre tilbudene har i alle fall takket, bukket og bestilt :-). De fleste av disse tilbudene er under normal kostpris, så dere kan da se at databransjen ikke er plaget med høye marginer. Når det gjelder f.eks Samsung F1, en av grunnene til at vi ikke har den på tilbud er at ingen kunne garantere levering til i dag.. Og tro meg: vi har virkelig prøvd. Sist solgte vi noen hundre, og slet med levering lenge etter. Svenn Aage på Netshop er en grei kar, men det ville vært litt dumt å kjøre et tilbud og så sende varene fra han :-)

Lenke til kommentar
Er alle varene lagt ut nå?

 

Isåfall, ingen 1,5TB disk? :cry:

 

 

Er det foresten deg VW som holder på denne gangen og?

 

Er nok dessverre jeg som holder på denne gangen også ja :-) Hvilket varenummer trenger du?

Hehe :wee:

 

Men jeg tenkte på varenr. ST31500341AS

Hva er dette for opplegg?

 

...og plutselig ble disken satt ned med et par hundrelapper. Lite gøyt om alt skal gå på kompisfaktor...

Lenke til kommentar
Er alle varene lagt ut nå?

 

Isåfall, ingen 1,5TB disk? :cry:

 

 

Er det foresten deg VW som holder på denne gangen og?

 

Er nok dessverre jeg som holder på denne gangen også ja :-) Hvilket varenummer trenger du?

Hehe :wee:

 

Men jeg tenkte på varenr. ST31500341AS

 

Hadde vært gøy å kunne gi rå rabatt på denne, men det kan jeg ikke. 1215 kroner er prisen ut akkurat NUH. 150 kroner ned i forhold til det vi tok for 10 minutter siden, men "bare" knappe 5 % lavere enn nest billigst i landet.

Lenke til kommentar
Er alle varene lagt ut nå?

 

Isåfall, ingen 1,5TB disk? :cry:

 

 

Er det foresten deg VW som holder på denne gangen og?

 

Er nok dessverre jeg som holder på denne gangen også ja :-) Hvilket varenummer trenger du?

Hehe :wee:

 

Men jeg tenkte på varenr. ST31500341AS

Hva er dette for opplegg?

 

...og plutselig ble disken satt ned med et par hundrelapper. Lite gøyt om alt skal gå på kompisfaktor...

 

Hva trenger DU da Jorgis?

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å kunne gi rå rabatt på denne, men det kan jeg ikke. 1215 kroner er prisen ut akkurat NUH. 150 kroner ned i forhold til det vi tok for 10 minutter siden, men "bare" knappe 5 % lavere enn nest billigst i landet.

Takk takk :)

 

Jorgis, dette er jo noe som flere har spurt om her i tråden. Nå gjør datakjeden noe ekstra utenom de tilbudene de opprinnelig fikk til, og dette er jo noe som kommer oss alle til gode.

 

Nei, nå må vi slutte å bare gi ris til datakjeden og heller gi de litt ros for at de i det hele tatt utfører slike tilbud.

Lenke til kommentar
Hei alle forumvenner!

 

Vi har gått gjennom "en del" epost, og presentert noen tilbud som prismessig skal være særdeles gunstig i Norge. Ikke alle falt i smak ser vi, men de som har ønsket seg Squeezebox Duet, Acer One eller ett av de andre tilbudene har i alle fall takket, bukket og bestilt :-). De fleste av disse tilbudene er under normal kostpris, så dere kan da se at databransjen ikke er plaget med høye marginer. Når det gjelder f.eks Samsung F1, en av grunnene til at vi ikke har den på tilbud er at ingen kunne garantere levering til i dag.. Og tro meg: vi har virkelig prøvd. Sist solgte vi noen hundre, og slet med levering lenge etter. Svenn Aage på Netshop er en grei kar, men det ville vært litt dumt å kjøre et tilbud og så sende varene fra han :-)

Greit nok, men jeg ønsker virkelig en sånn disk og bryr meg ikke om leveringstiden. Er det bedre?

Lenke til kommentar

DIR-655, WD6400AAKS og F1 750GB / F1 1TB hadde nok vært populære saker.

 

DIR-655 har gbit noe som faktisk er et must for oss som flytter en del på nettverket.

WD6400AAKS er jo på enkelte områder nesten bedre enn velociraptor, ihvertfall veloci 150gb.

Plass trenger en alltid mer av, og F1 er svært populære.

Lenke til kommentar
DIR-655, WD6400AAKS og F1 750GB / F1 1TB hadde nok vært populære saker.

 

DIR-655 har gbit noe som faktisk er et must for oss som flytter en del på nettverket.

WD6400AAKS er jo på enkelte områder nesten bedre enn velociraptor, ihvertfall veloci 150gb.

Plass trenger en alltid mer av, og F1 er svært populære.

 

Vi skal gjøre vårt beste :-) Det går an å kikke litt på siden vår etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...