Anti LFC Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Let's just face it: Dette sugde! Signed. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var ikke noe spennende der for meg ihvertfall Trodde de skulle ha flere 1TB harddisker på salg, men de hadde bare den ene som de reduserte med utrolige 120 kroner. Følte at alle postene her ville ha 1TB harddisker og opp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gaming headsettet er ideazon, ikke steelseries Og ja, det var lite spennende. Endret 10. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Årets markedsføring flopp? Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er forskjell på de 2x2 GB DDR2 brikkene der (gold) i forrhold til OCZ 2x2GB Platinum Kit som har vært godt på tilbud i det siste? Hvilke er best? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Satt ned med 100 kr? og kaller dette supertilbud? Hver jævla uke blir like mange varer satt ned MER i pris hos komplett... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud for noe bs, så mye pr for så lite glede. Er dere bare ute etter å få pr ? Isofåall så har dere greid det, gratulerer. Alle tilbudene sugde max. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nå vet ikke jeg hva som direkte spiller inn på prisene til disse webshoppene, men er det ingen som tenker på at kronen er ganske svekket i forhold til dollars og yen? Se på prisene på fotoutstyr.. de er økende nå. Endel objektiver fra noen produsenter i asia er allerede gått opp 20% i pris. Jeg synes det er imponerende at disse webshoppene enda klarer å sette ned prisen jeg. Konkurransen med andre webshops passer på at de ikke setter opp prisene kunstig. Hvis det ikke er noen som kjøper på et slikt tilbud, så betyr det at det er andre butikker som har bedre priser (såfremt man har kunder som er våkne) eller at ingen kjøper noe av økonomiske årsaker. Jeg vil tro datakjeden gjorde en grei mengde salg bare på å ha en person inne på forumet her en liten stund. Synd hvis noen blir så skuffet at det ikke handler på datakjeden mer da.. Endret 10. desember 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva som direkte spiller inn på prisene til disse webshoppene, men er det ingen som tenker på at kronen er ganske svekket i forhold til dollars og yen? Se på prisene på fotoutstyr.. de er økende nå. Endel objektiver fra noen produsenter i asia er allerede gått opp 20% i pris. Jeg synes det er imponerende at disse webshoppene enda klarer å sette ned prisen jeg. Konkurransen med andre webshops passer på at de ikke setter opp prisene kunstig. Hvis det ikke er noen som kjøper på et slikt tilbud, så betyr det at det er andre butikker som har bedre priser (såfremt man har kunder som er våkne) eller at ingen kjøper noe av økonomiske årsaker. Jeg vil tro datakjeden gjorde en grei mengde salg bare på å ha en person inne på forumet her en liten stund. Synd hvis noen blir så skuffet at det ikke handler på datakjeden mer da.. Joda, men så mye oppmerksomhet for hva da ? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Joda, men så mye oppmerksomhet for hva da ? Salget vel. Hvor mange ekstra salg tror du de har fått bare med å opprette denne tråden? Jeg vil tro de har solgt en del på dette og da var det værdt det. Husk at de lever på å selge - ikke på å gi kunder latterlig lave tilbud. Edit: Jeg mener tilbudene var gode med tanke på økonomien i dag. Vi kan ikke forvente å ha en så stor nedgang på dataustyr som vi har hatt i det siste i all fremtid. Endret 10. desember 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva som direkte spiller inn på prisene til disse webshoppene, men er det ingen som tenker på at kronen er ganske svekket i forhold til dollars og yen? Se på prisene på fotoutstyr.. de er økende nå. Endel objektiver fra noen produsenter i asia er allerede gått opp 20% i pris. Jeg synes det er imponerende at disse webshoppene enda klarer å sette ned prisen jeg. Konkurransen med andre webshops passer på at de ikke setter opp prisene kunstig. Hvis det ikke er noen som kjøper på et slikt tilbud, så betyr det at det er andre butikker som har bedre priser (såfremt man har kunder som er våkne) eller at ingen kjøper noe av økonomiske årsaker. Jeg vil tro datakjeden gjorde en grei mengde salg bare på å ha en person inne på forumet her en liten stund. Synd hvis noen blir så skuffet at det ikke handler på datakjeden mer da.. Blir for dumt å forsvare dette, se over på NetShop (Og det gjør garantert Datakjeden!), hvordan klarer NetShop å gjennomføre det så bra? De har gode priser på varer som er interessante for de fleste. Dette er et enkelt tilbud på 1 (elelr to dager?) og de har annonsert dette i en uke, og selvsagt når de får så stor oppmerksomhet så forventer brukerene at de lever opp, det har de på ingen måter gjort. Edit: Jeg mener tilbudene var gode med tanke på økonomien i dag. Vi kan ikke forvente å ha en så stor nedgang på dataustyr som vi har hatt i det siste i all fremtid. Det er jo nettopp det som er så latterlig, gå på "ukens tilbud" på Netshop, der er det som regel tilbud som er satt ned med 300-400 kroner og som er interessante varer for de fleste. Det er mer trolig at folk er interessert i et Lian Li kabinett enn en D-Link 635. Jeg håper jeg tar feil og at Datakjeden har mer på lur. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg syns det var noen gode tilbud her, selv om jeg ikke har sett noe særlig på det som opplagt er uinteressant for meg. Et tilbud på 4850/4870 når Deneb slippes i Januar (+ kanskje noen SB750-HK?) er noe jeg tror kan slå godt an, som et tips til webshopen. Planen min er(om jeg har råd) å handle et slikt system, med et eller to 4870. Har en kamerat som tenker i samme retning, og kjenner fler som vurderer å kjøpe Deneb i det minste. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje Netshop har gode tilbud av og til, men de er jo også kjent som en useriøs bedrift når det gjelder kundeservice og retur. Der er det nok mye å spare. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje Netshop har gode tilbud av og til, men de er jo også kjent som en useriøs bedrift når det gjelder kundeservice og retur. Der er det nok mye å spare. Det kommer helt anpå, jeg har bare gode erfaringer med Netshop, og de fleste jeg kjenner ønsker å kjøpe fra dem. Skjønner overhode ikke hvor du har fått kombinasjonen Useriøs+Netshop til å passe sammen egentlig? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva som direkte spiller inn på prisene til disse webshoppene, men er det ingen som tenker på at kronen er ganske svekket i forhold til dollars og yen? Se på prisene på fotoutstyr.. de er økende nå. Endel objektiver fra noen produsenter i asia er allerede gått opp 20% i pris. Jeg synes det er imponerende at disse webshoppene enda klarer å sette ned prisen jeg. Konkurransen med andre webshops passer på at de ikke setter opp prisene kunstig. Hvis det ikke er noen som kjøper på et slikt tilbud, så betyr det at det er andre butikker som har bedre priser (såfremt man har kunder som er våkne) eller at ingen kjøper noe av økonomiske årsaker. Jeg vil tro datakjeden gjorde en grei mengde salg bare på å ha en person inne på forumet her en liten stund. Synd hvis noen blir så skuffet at det ikke handler på datakjeden mer da.. Blir for dumt å forsvare dette, se over på NetShop (Og det gjør garantert Datakjeden!), hvordan klarer NetShop å gjennomføre det så bra? De har gode priser på varer som er interessante for de fleste. Dette er et enkelt tilbud på 1 (elelr to dager?) og de har annonsert dette i en uke, og selvsagt når de får så stor oppmerksomhet så forventer brukerene at de lever opp, det har de på ingen måter gjort. Edit: Jeg mener tilbudene var gode med tanke på økonomien i dag. Vi kan ikke forvente å ha en så stor nedgang på dataustyr som vi har hatt i det siste i all fremtid. Det er jo nettopp det som er så latterlig, gå på "ukens tilbud" på Netshop, der er det som regel tilbud som er satt ned med 300-400 kroner og som er interessante varer for de fleste. Det er mer trolig at folk er interessert i et Lian Li kabinett enn en D-Link 635. Jeg håper jeg tar feil og at Datakjeden har mer på lur. Mja, sant det. Jeg glemte å si at jeg ikke tok forbehold om hva andre webshopper gjør/har gjort. My bad å ikke nevne det. Jeg prøver ikke å forsvare Datakjeden her, jeg prøver bare å få fram at det er ingen grunn til å furte over at de har de tilbudene de har. De har kuttet prisen litt og synes kundene det er godt nok så kjøper de det de vil ha. Ellers går de gå til konkurrenten. Når jeg merker hvor misfornøyd folk er her i tråden, så skulle man tro Datakjeden har fornærmet dem personlig. Greit nok å bli skuffet, men ingen grunn til å klage. Mulig Datakjeden ikke hadde sett for seg at Netshop skulle selge mer på denne Datakjeden-reklamen men.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehe, da er vi enig vettu Hvorfor jeg ble så skuffet er fordi Datakjeden har fått så mye oppmerksomhet av denne saken, og kanskje det gir dem flere kunder, men i min marg så er dem dessverre på minus-siden. Når både varene de har på tilbud og prisen de er nedsatt med ikke holder (synes jeg) blir jeg rett og slett bare sur. Lenke til kommentar
kyrree Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jaja samme hva, det ble nå endelig Squeezebox duet på meg til Jul.. -- kyrree Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva forventet folk egentlig? At Datakjeden skal selge med tap? Marginen er faktisk ikke så mye på datautstyr i Norge, og etter at de har satt ned prisen på produktene, så er de vel Norges billigste på det produktet? Kan man forvente noe mer? Kanskje bare med 50-100 kroner, men det er da noe. Var heller ikke noe som fristet meg, men syns PR avdelingen til datakjeden har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kunne vel godt sett for meg at de ordnet tilbud på F1 750 / 1TB, og WD6400AAKS, eller generelt flere HDDer. De kunne jo skapt en tradisjon mht F1 1TB, og ved forrige påwerbai så var tilbudet bedre. Om de ikke fikk til like gode avtaler denne gang kunne de jo kompensert med bedre utvalg. At de velger å gi tilbud på en (type) SSD er også litt kjedelig. De skalerer jo så godt at en burde ha de i Raid0, og ergo minst to stk (og da er det vel bedre med 2 billig enn 1 dyr). Skulle gjerne sett at de valgte DIR-655 med gbit switch, da hadde de nok fort fått en ordre herifra. Men kudos for at de ordner tilbud, selv om de kanskje ikke lever helt opp til "hypen" for øyeblikket. (Datakjeden:Har dere sett alle som ønsket seg F1!? ) Endret 10. desember 2008 av ticalOne Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva forventet folk egentlig? At Datakjeden skal selge med tap? Marginen er faktisk ikke så mye på datautstyr i Norge, og etter at de har satt ned prisen på produktene, så er de vel Norges billigste på det produktet? Kan man forvente noe mer? Kanskje bare med 50-100 kroner, men det er da noe. Var heller ikke noe som fristet meg, men syns PR avdelingen til datakjeden har gjort en god jobb. Jeg spørr igjen, hvordan klarer netshop dette? Et "Superkjøp" er et stort ord, og det burde holdes, dette "tilbudet" kan i billigste laget kalles "rabatt". Når de ikke har kommet med tilbud på 1 Tb disker fra f.eks Samsung så sier det sitt, omtrent 60 prosent av alle postene her har vel yttrett et ønske om diverse tb-disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå