Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Kommer straks opp :-) Kampanjen starter 10.00, men Hardware la ut banneret litt tidligere enn vi hadde planlagt. Håper dere ikke blir skuffet! Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Og til dere forumvenner som ønsket Logitech Harmony One: vi fikk ikke tak i nok til å lage et offisielt supertilbud på denne. Men vi lager et eksklusivt forumtilbud, dette gjelder kun privatpersoner og kun en stk pr person. Vi har ca 20 stk, så først til mølla :-) Fremgangsmåte: Registrer en ordre som vanlig, og kjøp en Logitech Harmony One til full pris. På kommentarfeltet ved betaling skriver du: "FORUMNERD :-)". Vi sender deg ny ordrebekreftelse, og trekker riktig sum fra kortet ditt. Prisen vil være 999,-. Og vi kødder ikke med ordren din :-) Ja, dette er knotete, men det er faktisk eneste måten denne gang. Og det er snart jul! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Er alle varene lagt ut nå? Isåfall, ingen 1,5TB disk? Er det foresten deg VW som holder på denne gangen og? Endret 10. desember 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ut som om Datakjeden har lagt ut forhåpentligvis bare noen av tilbudene (?), synes de fleste varene var uinteressante, utennom D-link 655 routeren. 260 GTX "Tilbudene" var altfor dårlig synes jeg Lenke til kommentar
lavik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ser ut som om Datakjeden har lagt ut forhåpentligvis bare noen av tilbudene (?), synes de fleste varene var uinteressante, utennom D-link 655 routeren.260 GTX "Tilbudene" var altfor dårlig synes jeg Hvor ser du D-link 655 billig? Ser bare 635 jeg.. Den mangler GB switch Endret 10. desember 2008 av lavik Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Her Edit: Ser at det ikke er den nå Endret 10. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke noe for meg der i alle fall. Litt vel mye "oppblåst" "tilbud" spør du meg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Helt enig, dette var skuffende. Syns det er dårlig at de faktisk selger Playstation 3 - som har blitt ønsket på tilbud av flere - til en dyrere pris enn de fleste andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Helt enig, dette var skuffende. Syns det er dårlig at de faktisk selger Playstation 3 - som har blitt ønsket på tilbud av flere - til en dyrere pris enn de fleste andre nettbutikker. Å buhu! PS3 er ikke akkurat på vei nedover siden det er et såpass hot produkt enda Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette kan ikke være alle tilbudene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Virker som det, jeg fikk nettopp mail av de og der var det kun de tilbudene som ligger ute på siden som var listet opp. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadd ventet litt mer bang for the bucks, men jeg har sendt to bestillinger nå da.. en kampanje og en utenom. Klager ikke Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ingenting jeg. http://www.datakjeden.no/webshop/Campaign.aspx?q=fl:650 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Et billig ASUS L1N64-WS hadde vært kjekt å ha... til neste gang. Savner også 1,5tb-disken som tilbud (selv om 1tb ikke er så gæærnt det heller). HD4870 hadde ikke vært så dumt heller, kanskje. Går kanskje an å kjøre en liten kampansje på de 2900pro'ene deere har liggende også Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Helt enig, dette var skuffende. Syns det er dårlig at de faktisk selger Playstation 3 - som har blitt ønsket på tilbud av flere - til en dyrere pris enn de fleste andre nettbutikker. Å buhu! PS3 er ikke akkurat på vei nedover siden det er et såpass hot produkt enda Hva så? poenget med denne tråden var jo at de skulle redusere prisen på produkter folk vil ha billigere. At de da selger PS3 til 4300,- når enkelte andre nettbutikker selger den ned mot 3800,- kan man jo ikke akkurat gi de skryt for. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var dårlig, skuffet:( En bestilling ble det dog. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var....skikkelig....dårlig. Ihvertfall hvis man ser i forhold til kampanjer både Komplett og Netshop har hatt tidligere. Her ble jeg jo ikke engang fristet. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Litt uheldig at det er den gamle versjonen av WD GP 1TB disken som er lagt ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Let's just face it: Dette sugde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå