AM6 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei! Skal nå bestille julegave til samboeren. Hun har fra før av k810i og hun hater denne. Hun vil ikke ha joystick, men en telefon som er god å trykke på ettersom hun skriver litt meldinger. Hun er også ute etter en telefon med godt kamera og som har en grei lydkvalitet. Hun vil også at telefonen skal være fin Da er kanskje ikke C702 et godt valg... Tenkte da å bruke maks 2000,- kroner. Leste en del om w595 og c702, disse har scoret godt på tester begge to, men hvilken bør jeg kjøpe?? Håper på hjelp her Endret 3. desember 2008 av AM6 Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 W595 skal iallefall ha drit bra lyd plus den er veldig stilig, kanskje ikke di beste knappene da... c702 har eg hørt er det veldig mange som klager på, mye feil med denne... (men er ikke helt sikker da) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg ville i alle fall ha valgt det meste fremfor C702, ref: https://prisguiden.no/product.php?pro...ews#userReviews Og her og her osv. Noen av problemene skal være løst i programvareoppdateringer, men langt fra alt. Tipset er - hold deg (og samboeren) langt borte fra den. Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Tusen takk til dere to, dere har hjulpet meg mye. Da blir valget W595 - Håper det er en god telefon Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå