Evju Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Finnes det noen gode, mobiler der ute med ripefri skjerm? Sikler litt på HTC Touch HD, men den er jo lett å ripe opp... Hvorfor er det så uvanlig med ripefrie skjermer? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du fortsatt er intersert. LG KF750 Den har ripefri skjerm og er utrolig bra! Byttet ut min N82, og angrer ikke ett sekund! Lenke til kommentar
Evju Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Absolutt en sexy telefon det, men den har et par mangler i mine øyne: Bra musikkspiller, og GPS. Er det sjeldent med ripefrie skjermer? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Finnes det noen gode, mobiler der ute med ripefri skjerm? Sikler litt på HTC Touch HD, men den er jo lett å ripe opp... iPhone 3G har skjerm i glass, og den er omtrent så motstandsdyktig mot riper som det er mulig å lage en skjerm. Hvorfor er det så uvanlig med ripefrie skjermer? Kanskje fordi det er enklere/billigere å bruke plast enn glass? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rart at jeg har sett mange iPhoner med riper på skjermen Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Rart at jeg har sett mange iPhoner med riper på skjermen Ja, veldig rart...du har sikkert studert hver eneste iPhone du har kommet i nærheten av med lupe, slik at du garantert har kunnet skille mellom riper og fingermerker som enkelt kan tørkes av? Har selv hatt iPhone i mange måneder, kjenner flere som har iPhone, og jeg har aldri sett en synlig ripe i skjermen på noen av dem. Tok for sikkerhets skyld og tørket skikkelig av skjermen på min nå, og den ser like fin og ripefri ut som den dagen den var ny. Endret 8. desember 2008 av Newton Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 iphone skal visst bære hard som diamant... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rart at jeg har sett mange iPhoner med riper på skjermen Ja, veldig rart...du har sikkert studert hver eneste iPhone du har kommet i nærheten av med lupe, slik at du garantert har kunnet skille mellom riper og fingermerker som enkelt kan tørkes av? Har selv hatt iPhone i mange måneder, kjenner flere som har iPhone, og jeg har aldri sett en synlig ripe i skjermen på noen av dem. Tok for sikkerhets skyld og tørket skikkelig av skjermen på min nå, og den ser like fin og ripefri ut som den dagen den var ny. Har prøvd 3 iPhoner, og alle de hadde godt synlige RIPER på skjermen. Men selvfølgelig, spørs hvordan den blir behandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå