Gå til innhold

Noen ripefrie telefoner?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen gode, mobiler der ute med ripefri skjerm? Sikler litt på HTC Touch HD, men den er jo lett å ripe opp...

iPhone 3G har skjerm i glass, og den er omtrent så motstandsdyktig mot riper som det er mulig å lage en skjerm.

Hvorfor er det så uvanlig med ripefrie skjermer?

Kanskje fordi det er enklere/billigere å bruke plast enn glass?

Lenke til kommentar
Rart at jeg har sett mange iPhoner med riper på skjermen :wow:

Ja, veldig rart...du har sikkert studert hver eneste iPhone du har kommet i nærheten av med lupe, slik at du garantert har kunnet skille mellom riper og fingermerker som enkelt kan tørkes av? Har selv hatt iPhone i mange måneder, kjenner flere som har iPhone, og jeg har aldri sett en synlig ripe i skjermen på noen av dem. Tok for sikkerhets skyld og tørket skikkelig av skjermen på min nå, og den ser like fin og ripefri ut som den dagen den var ny. ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Rart at jeg har sett mange iPhoner med riper på skjermen :wow:

Ja, veldig rart...du har sikkert studert hver eneste iPhone du har kommet i nærheten av med lupe, slik at du garantert har kunnet skille mellom riper og fingermerker som enkelt kan tørkes av? Har selv hatt iPhone i mange måneder, kjenner flere som har iPhone, og jeg har aldri sett en synlig ripe i skjermen på noen av dem. Tok for sikkerhets skyld og tørket skikkelig av skjermen på min nå, og den ser like fin og ripefri ut som den dagen den var ny. ;)

Har prøvd 3 iPhoner, og alle de hadde godt synlige RIPER på skjermen. Men selvfølgelig, spørs hvordan den blir behandlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...