Espenooop Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Har veldig lyst på afrika men har ikke hørt noe mer om det en at det bare har release i Kina. Når/har det blitt sluppet? Noen eventuelle erfaringer med kinesiske spill butikken som sender det til en lav pris? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den kom ut i 28.08.08 i Japan Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Play-Asia har iallefall spillet inne til den nette sum av: 50-60 $. Siden er vist en god side og flere har vistnok gode brukererfaringer med denne siden. Ta et søk på google hvis du lurer på noe om denne siden. I følge enkelte ryket skal Afrika ha en utgivelse i USA, når vet jeg ikke, men hvis du klarer å vente så er nok det like greit Se tråden her Må sies at jeg ikke har erfaring av kjøp fra Play-asia! Endret 3. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 This item is not available for shipping to# European Union # Iceland # Liechtenstein # Norway Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Har bestilt mitt (Kinesisk/Engelsk) fra yes-asia. http://www.yesasia.com/global/hakuna-matat...-0-en/info.html Expected Release Date: 2008-12-11 Endret 3. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det skal bli utgitt i statene av National Geograpich. Så blir spennende å se når det blir. Ryktene skal ha det til at det kommer denne måneden. Så når det dukker opp i butikker der borte er det jo bare å importere amerikansk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå