Øystein.F. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er lett å bli forelska i Naruto sitt siste spel, men det blir eit turbulent forhold. Les mer Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 så gøy ut. først og fremst trolig fordi jeg er naruto fanboy. men hvor blir det av anmeldelsen av The Broken Bond? tobn Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når kommer broken bond omtalen ut?? Har spillet men lurer på hva det får! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tja, skam at det ikke er shippuuden da <.< Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 del_diablo: Broken Bonds fortsetter storyen enda litt mer. Ut ifra trailer å bedømme ser det ut som om storyen strekker seg helt til episode 135 (superduperfighten mellom Naruto og Sasuke) Det som hindret meg i å kjøpe dette spillet var desverre den dårlig, eller skal jeg si repeterende fightingen. buttonmash here I come Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 kan man spille kakashi? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm... Ser jo artig ut det, men for min del er det ikkje positivt med eit angrepssystem der du berre trykker på èin og samme knapp heile tida... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette så veldig tøft ut! Har Naruto: Clash of Ninja til Wii og synes det er veldig bra. Så lenge man kan spille Neji og Rock Lee så klager ikke jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Omtalen sa ikke så mye hva naruto egentlig er, care to explain? edit: eller hvem? Endret 3. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) kan man spille kakashi? Jepp. Har spilt demoen utallige ganger, synes det er moro uansett. På demoen kan man også bare velge mellom Naruto og Kakashi. Må få meg dette Endret 3. desember 2008 av Turboleif Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Omtalen sa ikke så mye hva naruto egentlig er, care to explain? edit: eller hvem? Naruto er en av de mest sette animeseriene, og om en kar som heter Naruto. Her er link til den første episoden - En av mine all time favoritter. Endret 3. desember 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hmm tegnefilm, litt for barnslig for meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vil minne på at ikke alle japanske tegnefilmer er barnslige, noen er rett og slett stor skrivekunst Naruto er også for litt mer "voksne" barn eller voksne selv enn andre tegnefilmer som vises i Norge. I familien min hadde hvertfall ingen under 11 fått lov til å se på "noe så voldelig", da er det heller bedre med Tom og Jerry Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 En av fillerne handler jo en en gal landsby som begraver folk levende. Så det er ikke akkurat Disney nei. Men å overtale folk som Blåbær har jeg gitt opp på for lenge siden. De "vet" at det er som Pokemon uansett. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tegnefilm??!! anime heter det, en helt annen tegnestil. jaja man er jo ikke ung for alltid heller.. er 17 selv og gleder meg til neste episode^^ kanskje du ville syns det var bedre hvis du så litt på Naruto Shippuuden. "Det /skjer med berre ein kamp/, det skjer i eit vanvittig tempo, og det er veldig moro. !" er det noe feil her eller er det bare jeg som er litt trøtt jaja.. håpet på et bedre spill men. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 så gøy ut. først og fremst trolig fordi jeg er naruto fanboy.men hvor blir det av anmeldelsen av The Broken Bond? tobn Den kjem, treg levering frå Ubisoft. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er Gamabunta med da? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Er Gamabunta med da? Sjølvsagt Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er faktisk ganske gøy og morsomt,helt sykt, er ikke ett barn liksom men ,fytti rakkern,det var rått.Synd det ikke er online,DER er grunnen til IKKE å kjøpe det, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Demoen ble ein solid slager hos oss, utrolig herlig galskap å spille mot hverandre. Fikk retail for eit par dager siden, syns det er utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg