Hidden Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Altså Windows 2000 Professional Fant 4 virusinfiserte filer her om dagen, Norton kunne ikke gjøre annet enn å putte dem i karantene i safe mode. Whops, der forsvant lyden.. men den er der i Sonar 2 ! Hva i.. Så fjernet jeg en fil da jeg ble anbefalt av Norton å gjøre det. Greit nok, så fjernet jeg en til (inst.exe), whops der forsvant viktig info i Kazaa Lite (alle filnavn borte, og jeg er plutselig low participant (er normalt medium). Så nå virker det som en OS reinstall IGJEN er på trappene. De køddet ikke de som sa at Fredag var D-dag... Tror ikke noen tips kan hjelpe meg nå, men om noen har vært i lignende situasjon og løst det uten OS reinstall, vil jeg gjerne vite det. Og nei, jeg ghoster ikke Win2k og har ikke mulighet til å gjøre det (brennern gir opp på de mest merkelige tidspunkt når jeg brenner..). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvis lyden er i Sonar 2, er det merkelig at den ikke er i Windows. Men det kan være at ett eller annet har fjernet "mixer-enheten" til lydkortet ditt. Da kan ikke Windows bruke det, men i de fleste tilfeller kan Sonar (for det har egen "mixer"). Løsningen på det problemet er å re-installere driverne til lydkortet helt (først fjerne helt og så re-installere)... Kazaa har jeg ikke peiling på... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Takk for tipset, det funket! Ang. Kazaa, teksten kom tilbake etter reboot, det var nok borte fordi jeg slettet en fil i fontmappen, som Norton fant var virusinfisert. Alt i orden nå, helt herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå