verwooks Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Flere som har hatt problemer med denne? Jeg har noen spørsmål og et problem. Minnekortet faller ut og inn. Dårlig kontakt eller minnkortleser er defekt? Dette skjer hele tiden, så har bedt om å få ny. Tastene på siden av mobilen, er det mulig å få disse "låst"? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Flere som har hatt problemer med denne? Jeg har noen spørsmål og et problem. Minnekortet faller ut og inn. Dårlig kontakt eller minnkortleser er defekt? Dette skjer hele tiden, så har bedt om å få ny. Tastene på siden av mobilen, er det mulig å få disse "låst"? Det med minnekortet var det mange kunder å klaget på når jeg jobba på Spaceworld. Og svaret er ganske enkelt, du må trykke minnekortet ordentlig inn, bruk en penn eller noe. Det skal liksom klikke inn. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Flere som har hatt problemer med denne? Jeg har noen spørsmål og et problem. Minnekortet faller ut og inn. Dårlig kontakt eller minnkortleser er defekt? Dette skjer hele tiden, så har bedt om å få ny. Tastene på siden av mobilen, er det mulig å få disse "låst"? Det med minnekortet var det mange kunder å klaget på når jeg jobba på Spaceworld. Og svaret er ganske enkelt, du må trykke minnekortet ordentlig inn, bruk en penn eller noe. Det skal liksom klikke inn. Prøvde det, men når det først er på plass. Får man liksom ikke rørt kortet noe mere. Jeg vet at det er en sånn metallsak man skal "slide" på plass. Den er i "locked" men enda så tuller det seg til. Får håpe det er bedre på den neste mobilen som kommer. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Den restarter seg også tilfeldig hele dagen. Noen som har samme problem? Så langt har denne mobilen jeg har hatt vært bare dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå