Eggeplommen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei Jeg bare lurer på en ting. I min gymbok så står det at volleyball er veldig godt egnet som mosjonsidrett.. Men så er spørsmålet: Hva er en mosjonsidrett, og hvorfor er volleyball en slik idrett? Finner det ikke i bok a:P Tusen takk for raske svar! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vil tro det har med innsatsen krevd for å spille spillet. Fotball vil feks kreve mer løping for å til skikkelig spill. Volleyball kan greit spilles med lavere puls. Hovedsaklig fordi det foregår på et mindre område med mindre løping osv. Når det er sagt så påstår jeg ikke at volleball ikke er en sport som krever innsats og hard trening om du vil bli god. Er nok blodhard trening, bla spensttrening om du vil bli en god volleyballspiller. Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Takk! Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg var aktiv volleyballspiller i 3 år og det var aldri en trening der jeg ikke svettet sykt mye etter treningen. spesielt det siste året da vi fikk ny trener som pushet oss litt hardere. han er lærer på en ungdomsskole så han arrangerte ofte treninger på skolen hans i helgene der vi hadde lite spilletrening men mye teknikk og fysisk trening. som libero var det de mest krevende treningene ettersom han fikk meg til å sleike gulvet til jeg nesten ikke klarte å stå bevege beina. og etter de treningene var det ut og løpe på fotballbanen. som aktiv spiller kreves det at man tar det litt seriøst og gir alt man har. og går du skikkelig inn for det og gir max hele tiden så kommer du ganske raskt i bedre form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå