Gå til innhold

Telefoner med god kalender

absence

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut den gamle telefonen min som kun støtter samtaler og tekstmeldinger, men føler meg litt fortapt i jungelen av alternativer. Det jeg ønsker er:

• God kalender
  • Mulighet for synkronisering/overføring av alle typer data over USB, helst med åpne programmer som Thunderbird/Lightning, eventuelt under Linux
  • Batterilevetid (spesielt annen bruk enn tale)
  • Ikke trege menyer eller treg registrering av tastetrykk når man skriver tekstmelding med ordliste (jamfør enkelte gamle modeller fra Nokia)
  • Ikke kreve mange unødvendige tastetrykk for å gjøre enkle operasjoner som å sende tekstmelding (jamfør enkelte gamle modeller fra Sony)
  • Stabil med tanke på krasj, datatap og andre programvarefeil
  • Solid (trenger ikke være stridsvogn, men bør heller ikke omkomme av å ramle i gulvet en sjelden gang i blant)

Kjekt å ha:

• E-post
  • WLAN

Har lite erfaring med moderne telefoner, så hvis noen har mulighet til å raskt forklare de generelle forskjellene mellom ulike merker og modellserier som kan være aktuelle hadde det vært fint. :) Er usikker på hva det jeg ser for meg koster, men ønsker ikke å betale ekstra for en haug med tilleggsfunksjoner som aldri blir brukt. Si gjerne ifra hvis det anbefales å vente på grunn av kommende modeller eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...