absence Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vurderer å bytte ut den gamle telefonen min som kun støtter samtaler og tekstmeldinger, men føler meg litt fortapt i jungelen av alternativer. Det jeg ønsker er: God kalender Mulighet for synkronisering/overføring av alle typer data over USB, helst med åpne programmer som Thunderbird/Lightning, eventuelt under Linux Batterilevetid (spesielt annen bruk enn tale) Ikke trege menyer eller treg registrering av tastetrykk når man skriver tekstmelding med ordliste (jamfør enkelte gamle modeller fra Nokia) Ikke kreve mange unødvendige tastetrykk for å gjøre enkle operasjoner som å sende tekstmelding (jamfør enkelte gamle modeller fra Sony) Stabil med tanke på krasj, datatap og andre programvarefeil Solid (trenger ikke være stridsvogn, men bør heller ikke omkomme av å ramle i gulvet en sjelden gang i blant) Kjekt å ha: E-post WLAN Har lite erfaring med moderne telefoner, så hvis noen har mulighet til å raskt forklare de generelle forskjellene mellom ulike merker og modellserier som kan være aktuelle hadde det vært fint. Er usikker på hva det jeg ser for meg koster, men ønsker ikke å betale ekstra for en haug med tilleggsfunksjoner som aldri blir brukt. Si gjerne ifra hvis det anbefales å vente på grunn av kommende modeller eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå