Obi von Knobi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nå har vi fri i en uke og har fått en oppgave som vi skal jobbe med hjemme. Vi skal skrive om en av disse punktene: Diabetes 2, hjerte og karsykdomer, slitasje Slanking og overvekt Trening Anoreksi, bulimi, ortoreksi og tvangsspising Røyking, alkoholmissbruk og andre rusmidler Soling Kosmetikk Jeg har mest lyst til å skrive om den som er understreket, men jeg kommer ikke på noe. Det hjelper heller ikke at jeg sitter hjemme (distraksjoner overalt :!: ) Det skal være en vitenskapelig avisartikkel. Noen som har tips? Endret 3. januar 2009 av Ashol Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen forslag: Røyking før i tiden var ikke sett på som farlig Den nye røykeloven Ungdommen snuser i dag -- Debatt om snus kan gi kreft Alkohol i disse juletider(Julebord, nyttår, foreldre som drikker for mye foran barna på julaften. osv) Alkohol og ungdom Politikken angående narkotika på "resept" +++ Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) I hvilket fag er oppgavene gitt? Redigering: Datosjekk! Endret 2. januar 2009 av Fredrikern Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det er over for lenge siden, men takk for svar uansett. Etter mye om og men endte jeg opp med å skrive om hvordan flere begynner å røyke, særlig i u-land, og hva som gjøres for å stoppe/ kontrollere det. Faget var mediekommunikasjon. Jeg fikk 5- Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flotte greier, men husk å markere emnet som (løst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå