michael691 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg vil ha 4 ark som jeg kan teipe sammen. Alt i et skal det være et bilde. Åssen konfigurerer jeg det sånn at et bilde på 3543x2657 pixler kan deles på 4-6 sider? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette gjøres vel enklest i instillingene for skriveren din. De fleste skrivere støtter slikt.. Eventuelt kan du klippe det til fire a4-ark først. slik at det blir 4 bilder av det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Men jeg finner ikke innstillingen :/ Endret 3. desember 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hvilken skriver har du? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 hvilken skriver har du? en eller annen Ricoh skriver. Den er ganske svær. Er på skolen og har alt i et. Hvis jeg tar: Rettning- stående og layout - 6 sider per ark går det da? Da kommer det sånn bilde(beskrivelse) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) ehm nei. Den viser vel sikkert bare 6 sider på ett ark. Du må finne en måte å få en side på 6 ark Men det letteste er kanskje å bare klippe opp bildet i photoshop/word og printe ut hver for seg? Endret 3. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Det gikk desverre ikke kom bare et ark med en liten bilde Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sjekk ut http://homokaasu.org/rasterbator/ som kanskje er det du trenger. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) finner du et eller annet valg med poster printing på skriveren ? på min gamle canon skriver har jeg det valget. her er det om å gjøre å undersøke alle fanevalgene / sidene i oppsettet av skriveren . hvis det valget eksisterer så burde det være under side oppsettet en snarvei dit er: - velg utskrift fra fil-menyen dialog boksen som da dukker opp kan variere litt hvilket program du bruker , men du skal finne knappen merket "egenskaper" - klikk på den da kommer egenskaper for skriveren opp for min canon skriver har jeg 6 fane valg under ett av disse skal du finne u hvilket muligheter du har for å fordele en utskrift over flere ark. hos meg er det opptil 16 ark. husk at denne muliheten gjerne kalles for poster Endret 3. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå