abene Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Microsoft lanserer i dag Windows Live i ny utgave. Les mer Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser ut som om enkelte tjenester som Live Messenger fortsatt befinner seg i betastadiet. Har Microsoft bare relansert halvparten av sin Live tjeneste? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Såpass, de hadde bare 5GB tilgjengelig på skydrive tidligere. Må si det er en genial tjeneste. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nok et patetisk forsøk på monopol.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, ta vekk monopolet i fra google. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Få bare beta versjonen på den download.live linken. Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kun webtjenestene ja, dog ikkje den endelige live hotmail versjonen med innebygget webmessenger, samt calendar, som begge har eget release team, og sannsynligvis går paralellt med skrivebordsprogramma som Windows live mail og messenger. Vi ser nok det først neste år, men vi kan jo håpe. Uansett, førsteinntrykket av dette ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er så latterlig at Windows Live ikke støtter Windows Server. Får bare beskjed om at jeg må ha XP/Vista når jeg prøver å installere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Say what? Bruker server 2008 enterprise. Hva er det som ikke fungerer? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det han mener er nok at det ikke fungerer på server 03, altså XP x64 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åja, du leste nok signaturen hans altså regner jeg med? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 nei, så nøye var jeg nok ikke Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Say what?Bruker server 2008 enterprise. Hva er det som ikke fungerer? Jeg bruker Server 08 x64 og jeg får ikke installert det. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ikke prøvt dette men fekk Live Mesh til å fungere på server 2008, valgte bare vista x64, men remote fungerte ikke så bra da :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her er de nye tjeneste artikkelen snakker om: Den nye Windows Live-serien består nå blant annet av følgende tjenester: * Windows Live Home er startsiden for de nye tjenestene. * Windows Live Profile viser viktig informasjon om Windows Live-brukeren, og de andre sosiale nettverkene tilknyttet Windows Live-nettverket. Det brukeren velger å publisere på Windows Live kan nå vises automatisk på for eksempel Facebook og omvendt. * Windows Live Groups er en oppslagstavle for grupper, klubber eller venner som ønsker å samarbeide over nettet. Inneholder verktøy som delt kalender, foto- og fildeling og gruppechat. * Windows Live Photos er en nettside for deling og organisering av bilder. * Windows Live Skydrive er en nettbasert lagringsplass. Tjenesten tilbyr 25 GB gratis lagringsplass. * Windows Live People er en sentral adressebok for Windows Live Hotmail-kontakter, pluss alle i Windows Live nettverket til brukeren. Alle er nettbaserte, ingen behov for installering. Og jeg har som sagt windows server 2008 selv. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når jeg laster ned .exe fila, å trykker på den, får jeg opp denne meldingen: The Windows Live programs you've chosen can only be installed on Windows Vista or Windows XP operating systems. Jeg lastet ned "wlsetup-web.exe". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvilket program er det du vil ha? Det enkleste for deg er å finne selve installasjonsfila til programmet du vil ha og hoppe over det standardinstallasjonsprogrammet som de bruker for alle programmene til live. Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan de ikke bare få til de tingene jeg venter på da... 1. Messenger på nettet (med full funksjonalitet) integrert i mailsiden, akkurat som gmail. 2. Enkelt brukergrensesnitt (kom seg betraktelig ved forrige oppdatering) 3. Fullverdig mailklient online (ikke noe nedlasting). Spm: Støtter hotmail pop/imap? Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Unundindur: Hotmail støtter ikke det, du må bruke Live mail eller hva det er for noe dritt.. Det støtter jo heller ikke videresending av mail til annet enn hotmail kontoer.. Møkkete windows! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå