Joachim_F Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det spennende actionstrategispillet Demigod har blitt snappet opp av Atari. Les mer Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette som skulle være et slags nyere dota sant? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tja, vet ikke om det blir kalt en nyere dota, da dota til WC3 fortsatt blir lagt ut i nyere versjoner. Er vel heller et spill som er inspirert av dota og håper og få en del av spillerne som spiller modifikasjonen til WC3 over til seg? Spennende er det uansett, og jeg gleder meg til å få teste det. Edit: Nå er dette såklart et standalone spill, så sånn sett har det ingen ting med dota/wc3 å gjøre. Endret 3. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det hørtes rett og slett bra ut. Utfra denne artikkelen alene fikk jeg lyst på dette spillet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nei, dette har aldri vært ment til å være et "nyere DotA". Det er inspirert av DotA. Endret 4. desember 2008 av Tmrk Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg kommer til å foretrekke league of legends:dribble: , et spill jeg ville likt at ble sett litt nærmere på her omkring:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg