Gå til innhold

Noen erfaringer med Denonn Avr 3808?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare pass på å få den oppdaterte versjonen, 3808a evt. få 3808 og deretter betal hifiklubben til å oppgradere den til deg.

Denon er gode solide greier med nøytral og varm lyd.

Ok.hvilke høytalere vill du anbefale til denne da? har en middels stor stue...pris rundt 15000.

Lenke til kommentar

Jeg handla meg en klipsch høyttalerpakke til den denon 1907 jeg hadde da. Var godt fornøyd med den. Var dessverre ikke noe hdmi på den så har nå bytta ut den med en Yamaha 663.

Det går egentlig greit med det meste av høyttalere til Denon, men kanskje noen Dali er noe du blir fornøyd med? Enkleste er kanskje å stikke på hifi-klubben å se om de har 3808 i ett oppsett og se hvilke høyttalere de står sammen med.

Anbefaler avforum og avtorget der. Mange diamanter du kan finne der som jeg. Fikk min høyttalerpakke for halv pris av nypris og da var de 1 år gamle.

Du kan feks starte med noen gode fronthøyttalere og så gå videre derifra. Ganske enkelt å finne gode par som folk selger for enten oppgradering eller de er for store til den nye leiligheten og lignende.

Han her selger kun samlet sier han, men kommer du å henter høyttalerne hans, kan det hende du får de. Kanskje litt for dyrt da jeg ikke ser hva han skal ha for forsterkeren og dvd spilleren.

http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...0206&cat=12

Bare et lite eksempel.

Problemet med avforum er at en ser hva fantastiske greier som finnes der og systemer til både 30 og 90 000 er det ganske mye av. Blir frista hele tiden til å sprenge alt av budsjett.

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...