Bakkenizer Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, jeg skal kjøpe meg en kraftig pc hovedsakelig til spill, med: - 4 eller 8 gb ram - 1 HDD og 1 SSD - Radeon 4870 - Core 2 Quad Q9550 eller tilsvarende - 1 optisk enhet (DVD) Jeg kunne først og fremst tenkt meg et desktop-kabinett ettersom jeg har maskinen på et rullebord. Har en barebone i dag, men synes ikke det gjør noe at den er bredere/dypere - så lenge den ikke er høyere. Kommer, av erfaring, aldri til å bygge ut eller oppgradere maskinen. Hvilket kabinett bør jeg i så fall velge og hva taper jeg på å velge et desktop-kabinett mhp. kjøling etc? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 kjølemessig sett så tror jeg ikke det er så stor forskjell lengre dersom du går for de litt større utgavene med 120mm vifter i. men kan du komme med noen mål slik at vi kan lettere finne noe som passer? Lenke til kommentar
Bakkenizer Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Bredde må være maks 45 cm men helst litt mindre, i tillegg bør den ikke være for høy. Støynivå er egentlig viktigere enn kjølekapasitet også - gitt at den klarer å overleve standard-spec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå