Barry White Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei! Hvor mange her har meldt seg på www.neitilnynorsk.no her? Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 KLART DET!!! Nynorsk er noe dritt!! fikk karakter 2 i nynorsk :oops: men så har vi da en lærer som bare snakker nynorsk :x Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 så klart nynorsk er no dritt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Selvølgelig.. strøyk på allmenn påbygning og måtte vente et år med å studere pga det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg klarte å ungå nynorsk jeg *skryte* det var enkelt ... bare klag klag og klag til skolens ledelse .. kort sagt .. jeg er nå lærling .. og har ALDRI hatt en eneste Nynorsk time Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg klarte å ungå nynorsk jeg *skryte* det var enkelt ... bare klag klag og klag til skolens ledelse .. kort sagt .. jeg er nå lærling .. og har ALDRI hatt en eneste Nynorsk time /me måtte nøye seg med 4 i nynorsk nå har vi jo valgfritt på den derre videregående skola. men skola og de fleste lærerene er nynorske da... vi har nynorske prøver Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Seff har jeg det, for leeeenge siden. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg fikk i år 4'er i sidemål, alså nynorsk, og ja, jeg har seff meldt meg på den nei til nynorsk greie Nynorsk er no herk Lenke til kommentar
puta Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 seff har jeg signert. alle som ikke snakker nynorsk er syke vis de ikke skriver der. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Omg for en avatar pute. Men SEFF har jeg skrivd under! OMFG nynorsk ! Er ekvivalent med religion -et resultat av folk som har hatt lite å gjøre ! Lenke til kommentar
Haldamir Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 har så klart skrevet under!!! nynorsk er det verste faget jeg kan tenke meg! (en av mine dårligste også, karakteriskt sett) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 /me har skrevet under nå. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 teitinger. Snakker om å ha lite å gjøre på... Hvis man skulle ta vekk all den unødvendige undervisningen i skolen hadde man sittet igjen med ganske lite Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sant nok at mye av undervisningen på vgs er unødvendig, men nynorsk tar kaka! Sammen med gammelnorsk! I mean, WTF??? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei! Hvor mange her har meldt seg på www.neitilnynorsk.no her? Aner ikke, men jeg har. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 seff har jeg signert. alle som ikke snakker nynorsk er syke vis de ikke skriver der. Man snakker ikke nynorsk, det er et skriftspråk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 seff har jeg signert. alle som ikke snakker nynorsk er syke vis de ikke skriver der. Man snakker ikke nynorsk, det er et skriftspråk åååh... hvor mange ganger har jeg ikke hørt AKKURAT den setningen fra læreren !!! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Finnes det noe tilsvarende mot bokmål? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 har skrevet under jeg 8) Finnes det noe tilsvarende mot bokmål? nei, tror ikke det... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvem har ikke skrevet seg under der? dvs. jeg har også skrevet meg under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå