Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistics

Average FPS: 34.25

Duration: 37.08 sec

CPU Usage: 89%

System memory usage: 83%

Video memory usage: 89%

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: Medium

Render Quality: High

View Distance: 25

Detail Distance: 37

Hardware

Microsoft® Windows Vista" Business

Service Pack 1

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS

Video Driver version: 180.48

Audio Adapter: Speakers (Realtek High Definition Audio)

Intel® Core2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz

File ID: Benchmark.cli

Spillet føles veldig tungt og massivt, det tar lang tid å starte det opp fra kjørt fil til gameplay. Så lenge jeg er inne i spillet så føles det greit med mine 35 fps. Vurderer og bytte litt på diskene mine, kanskje få meg 2-3 raske og gode disker i raid. Dette burde ta vekk mye av ventetiden, og kan kanskje tilogmed gi meg en liten økning i fps.

Lenke til kommentar

For et spill. Major fuckup. Med min rig (Q6600, 8800GTS, 4gb ram, XP SP3) så må jeg kjøre alt på low for å få FPS jeg er fornøyd med. Å spillet har jo tusen buggs som ødelegger for hele spillopplevelsen. For ikke å snakke om alle stedene man må registrere seg å logge inn for å spille?! Hadde jeg vært med på utviklingen hos Rockstar North på PCutgaven av GTA IV, hadde jeg sagt opp i skam.

Lenke til kommentar
må komme med en liten ting, er en fyr som jeg sitter og prater med på forumet til gamespot, han får ikke kjørt GTA IV med 3x 280 uten lagg, (men som kanskje de fleste vet, så støtter ikke GTA IV SLI/tri sli ennå) desverre, men får håpe det kommer en patch/fix på dette!

Tror verken sli eller crossfire kommer til og hjelpe noe serlig,spillet er elendig codet det trenger sykt med textureminne på HIGH selv med 3 280er har man jo bare minnet til en, korten blir og vente på mer og rendre . Samt hva folk sier er det ikke skjermkortet som holder GTA tilbake det ercpuen som belastes opp til 100% på nesten alle kjerner når du starter spillet ..

Jeg kunne personlig likt og vite hvordan det kjører på en blodklokka quad 3,6ghz eller mer med et crossfireopsett på minimum 1gb minne "4870x2" eller 2x 4870kort 1gb versjon, siden det støtter crossfire kan man se om flere kort hjelper.. Jeg skulle prøvd det på min maskin men er ikke hjemme før den 22.12.. Kan noen av dere fortelle meg om det virkelig er CPU som er flaskehalsen her ? jeg mener folk som logger cpu bruk og gjerne har en overklokket cpu.. Jeg håper de optimiserer spillet sitt med drivere snart og håper nvidiabrukere får bedre hell med SLI da også

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere klager sånn, bortsett fra ytelsen for det skal jeg være ening med! Ellers har jeg spilt GTA IV i flere timer nå, og har ikke kost meg så mye med et spill på ekstremt lenge! Får en samme følesen jeg fikk når jeg spilte CoD4 og BF2 for første gang, selv om det er to helt forskjellige spill. :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Latterlig lav ytelse. Har Q6600, 4 GB ram, HD 4870X2, Vista 64, og spillet er langt ifra glatt. Joda, byen ser fin ut den, men ikke så fin at det skal være noe som helst problem å kjøre alt på maks med god flyt. Klarer Crysis med alt på maks i 1680x1050 i spillbar framerate, så håper det kommer en fiks fra enten Rockstar eller gfx-produsentene. Ifølge benchmarken lå gjennomsnittlig framerate på 35 ca, men er fullt av dropdowns.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hei, har en kompis av meg som påstår at pc versjonen av GTA IV har BEDRE grafikk en Crysis.. jeg sa til han at det er vel ganske så umulig (han har 4870x2, quad core osv). Han kunne kjøre Crysis på fullt, og nå påstår han altså at GTA IV har bedre grafikk...

Kan noen poste (med full grafikk) fra GTA, for eksempel ansikt til en person eller en vegg (tekstur) ?

Endret av Grizzler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Synes ikke jeg ser forskjellen på pc Versjonen eller Xbox 360 Versjonen.

Har Begge versjonene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har hatt begge jeg også, synes virkelig pcversjonen ser endel bedre ut.

Spillet går supert her, ble overrasket over hvor mye negativ omtale det får her på forumet.

Jeg har et HD4670 kort, AMD Phenom 9850 quad-core og 4gb ram.

Eneste "feilen" jeg har opptaget, er MEGET tragisk hehe, når jeg går innpå "controls", så er det bilde av en xboxkontroll??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...