Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, med maskinen din kan du nok jeg. Skal forresten bestille 8GB (1066 MHz ) Corsair Dominator minnebrikker sammen med GeForce 9800GT skjermkort, så snart lønningsposen tillater det :)

Da blir det andre boller.

Nettop bestilt Intel Core i7, ATi Radeon HD4870 1GB Vram, nytt hovedkort og 4GB DDR3 minne (1333 MHz). Ikke kun pga. GTA IV, men skal bli gøy å se det kjøre nogenlunde pent. Er vant til ca. 15 fps average nå, så håper på en liten forbedring der.

Lenke til kommentar
Med mine spefikasjoner går alt som det suser. Ingen problemer, grafikken og bevegelsene er supert. Men oppsettet mitt er vel ikke akkurat billig for og si den sånn.

Har rundt 45 fps.

Har rundt 55 - 60 fps med mitt oppsett. Veldi fornøyd med min PC.

Kjørte også på stor samsung 46 tommers TV. 1080p. Ikke mer belastning på FPS`N heller! gikk som ett skudd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja, med maskinen din kan du nok jeg. Skal forresten bestille 8GB (1066 MHz ) Corsair Dominator minnebrikker sammen med GeForce 9800GT skjermkort, så snart lønningsposen tillater det :)

Da blir det andre boller.

Det er nå gjort og GTAIV kjører som en drøm :)

Ser ut som det har kommmet en ny Patch. :w00t:

Flott! Takk for lenke. Laster ned nå.

Lenke til kommentar

Oppdaterer spillet nå, skal se om jeg får noen merkbar oppgang i framerate. Spillet driver egentlig bra fra før, men på multiplayer lagger det som bare f*** noen ganger, spesielt da cheaterne spawner hundrevis av biler og dritt. Håper cheaterne forsvinner nå. :D

EDIT: YES! Prøvde å modde mine egne filer og gå innpå multiplayer, kom opp message på mobilen: "You cannot play multiplayer with modified files. You need to restore your files" eller noe sånt, håper virkelig det setter en stopper for alt tullet. Men synd at modsene ikke virker i singleplayer heller. :(

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
EDIT: YES! Prøvde å modde mine egne filer og gå innpå multiplayer, kom opp message på mobilen: "You cannot play multiplayer with modified files. You need to restore your files" eller noe sånt, håper virkelig det setter en stopper for alt tullet. Men synd at modsene ikke virker i singleplayer heller. :(

Mods virker i single player, du må bare legge de til på nytt eller vente til ting som ASI loaders osv er oppdatert til 1.0.3.0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...