Laland Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er et innebygd redigerings program i GTA IV. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kuult, likte 16:9.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har installert nyeste patch, men merket ingen forbedring i ytelse. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Faen også. Spillet er mer ustabilt nå enn noen gang.Får ikke spilt mer enn 10-15 minutter før det krasjer.Helvete også. Samme her. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Flere enn meg som innser at de aldri vil blir ferdig med dette spillet? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da har jeg innstallert patchen ,tilsynelatende så virker det som om mye er fikset men jeg opplever også at spillet henger seg og må restartes. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den ordnet dessverre ikke nok. Rockstar er i gang med en ny patch allerede. Samme problemet her. Diverse feilmeldinger og spillet stopper. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flere enn meg som har gitt opp dette spillet? (Pga. større problemer (programmvare-relatert) og kjedelig i lengden om du har flere lengre pauser.) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spiller det vel litt ennå, men må innrømme at du skuffet på flere punkter. Med unntak av grafikken og fysikken som går langt utenpå det vi så i San Andreas er selve spillet etter min mening ikke like gøy. Det er mye mindre fritt, du har mye mindre områder å utforske, hovedkarakteren utvikles ikke på samme måte som i San Andreas, og det finnes ikke fly. Til gjengjeld er det veldig mye jeg savner fra fireren i SA. At folk spurter som gale etter å ha fått et skudd i nyrene henger ikke på greip. Eller at fotgjengere omtrent stopper bilen din i SA om du krasjer med dem. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synes spillet er fantastisk hvis man ser bort fra den dårlige programmeringen. Spillet funker faktisk relativt greit på min PC, og det har aldri krasjet. Har en in-game spilletid på rundt 28 timer nå, og er enda ikke ferdig! Definitivt bedre enn San Andreas. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spillet i seg selv er fantastisk. Uttalelige timer med gøy. Bare så synd med alle disse feilmeldingene. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spillet i seg selv er fantastisk. Uttalelige timer med gøy. Bare så synd med alle disse feilmeldingene. Jeg har faktisk ikke fått en feilmelding. Bare ren spekulasjon, men kanskje det kan ha noe med at jeg har cracket det og skipper securom? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det kan være. Nå er feilmeldingene undertegnede mottar relatert til selve spillet og ikke SecuROM. Husk at forumet heller ikke oppfordrer til piratkopiering. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Oppfordrer vel strengt tatt ikke til piratkopiering når jeg kun nevner at jeg har cracket spillet? Har ikke sagt noe om hvorhvidt jeg faktisk har kjøpt selve spillet eller ei. Endret 6. februar 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mange elver små Bjarnemann Om du har kjøpt spillet er det bra. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 GTAIV kjører rundt 30FPS på medium nesten hele tiden, unntak i byen da der det går ned til 20FPS Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Selv mister jeg veldig mye FPS når de begynner å regne, eller tåke. Derfor er "weather" koden sjekk å ha Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Pcen min er alt for svak, selv med 1024x768 og alt på low (har tom. lagt inn den viewdistance fiksen) har jeg sjelden mer enn 18 fps. Ofte nede i 11-12. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg kjører på 1680x1050 med alt max,viewdistance er på 57. har da en ingame average på 39fps. brukbart,men heller ikke optimalt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ja, med maskinen din kan du nok jeg. Skal forresten bestille 8GB (1066 MHz ) Corsair Dominator minnebrikker sammen med GeForce 9800GT skjermkort, så snart lønningsposen tillater det Da blir det andre boller. Endret 7. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå