Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Og hva har så skjedd med min Gta-save i julen? Hotmail-kontoen min ble hacka, og jeg får ikke logget meg på windows live kontoen min. Og som et følge av det så er savefilen min borte. Begynner å se svakheter i windows live systemet nå ja. Forferdelig irriterende. Hvorfor ikke ha det lagra på pc'n som normale spill? Helvetes God Jul til Rockstar games. Dere slo virkelig til i år. Stor applaus til pc-teamet :mad:

Kanskje du laga en live konto også mista du saven pga det og må logge inn?

Husker jeg skulle spille Fallout 3, men så bestemmte jeg meg for og lage windows live konto slik at ingen skulle komme og spille på pcen min på min save, og saven var der før jeg creata konto, etter jeg creata konto var allt borte. Gikk da i mine dokumenter og kopierte de tebake.

Funka knall. Men så fant jeg ut at bare trykke home og trykke på ikonet av nicket mitt og logge inn var mye bedre ;):thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey.. spillet funker helt fint her, har alt på max utenom den øverste distance siden det er begrensing på gpu minne.

Bruker ca 3.2 gb ram og cpu står på 100% helle tida, det er første gang jeg ser at det går så høyt opp. ER nysgjerrig hvor mye cpu forbruk det hadde vært på en quad, kunne noen vær så snill sjekke det? :)

Lenke til kommentar

PC specs:

Min maskin: Intel E8400 3.0ghz, ATI 4870, 8GB (2x4GB) DDR2 1000mhz

Kjører det vell på 1680x1050 mid. Men da lagger det litt. Finnes det noen måter å få maskinen til å kjøre GTA bedre på?

-----------------------

Har en annen gammel maskin og. Denne har problemer meed å kjører det. Den klarer liksom ikke å vise husene osv. Så kan man bare se ca 4-5 billengder framover. Slik som vist her. Går det ann å få denne maskinen til å kjøre det bedre?

Specs på den er: GeForce 7900 GTO (klokka til 7900GTX), AMD Athlon 64 X2 6000+, 2GB DDR2-800 512MB

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Har så lyst på å kjøpe GTA til pc, selvom jeg har det på Xbox. Men jeg er redd for at det blir litt dårlig grafikk og lite med spilleglede. Antar at viewdistance på Xbox er lik 100 i viewdistance på pc, og når pc'en min sikkert ikke klarer det på max, så tipper jeg det hele blir litt dull.

Lenke til kommentar
Har så lyst på å kjøpe GTA til pc, selvom jeg har det på Xbox. Men jeg er redd for at det blir litt dårlig grafikk og lite med spilleglede. Antar at viewdistance på Xbox er lik 100 i viewdistance på pc, og når pc'en min sikkert ikke klarer det på max, så tipper jeg det hele blir litt dull.

Viewdistance 15 tror jeg er det samme som på Xbox.

Lenke til kommentar

Viewdistance 15 tror jeg er det samme som på Xbox.

Ok. Trodde det var sånn at hvis jeg ikke hadde så veldig god data, at jeg bare så et par kvartaler og så slutt på en måte. Hmm. Da så. Da kan det hende jeg vet hva jeg skal bruke pengene på. Ser så utrolig kult ut med Video Editor. Vi skulle ha laget en slags tråd hvor man la ut sine Video Editor-klipp på! Hadde kanskje ikke vært så veldig aktiv-tråd, men men.

Lenke til kommentar

Texture Quality

Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

Render Quality

Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.

View Distance

View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

Detail Distance

Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.

Vehicle Density

Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance.

Shadow Density

Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.

:)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Video editor er veldig morsomt, ja! Den alene er grunn nok til å kjøpe spillet.

Her er for øvrig en sammenlikning av PC-versjonen og Xbox 360

http://www.gametrailers.com/player/43929.html

Er nok en grunn for at anmeldelsene sier at GTAIV ser best ut på PC ja :yes:

Syns det så "blurrete" ut på 360. Men noen steder, litt varmt og atmosfærisk også. Det så mer rent og skarpt ut på PC.. Veldig slik som verdenen ser ut lissom hvis du skjønner.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...